Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal logo

Közbeszerzési referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal

  • Munkavégzés helye

    1195 Budapest

  • Fizetés

    Bruttó 400e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Közreműködik a közbeszerzési eljárás megindításban, a felhívás és a közbeszerzési dokumentáció összeállításában; előkészíti az eljárás megindításhoz szükséges iratokat a Hivatal szabályzata szerint. Az ajánlattevők által benyújtott ajánlatok értékelése során ellátja az ezzel kapcsolatos további feladatokat a szabályzat szerint; gondoskodik a bírálóbizottság összehívásáról; gondoskodik a nyertes ajánlattevővel egyeztetett szerződés tervezetének ellenjegyzéséről, aláírásra történő előkészítéséről. Gondoskodik az eljárásokban keletkezett ügyiratok irattárba történő leadásáról, megőrzéséről; feltölti a közbeszerzési szerződést az Önkormányzat honlapjára. közreműködik a szerződés teljesítéséről szóló adatszolgáltatás bekérésében, gondoskodik annak közzétételéről. Kapcsolatot tart a közbeszerzési tanácsadóval.

Elvárások

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • középiskolai végzettség;
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
  • 1-3 év közbeszerzési eljárásban szerzett adminisztrációs gyakorlat.

Előnyt jelent

  • 1-3 év közigazgatási gyakorlat.
  • Közigazgatási alapvizsga megléte.
  • Jogi asszisztensi vagy közbeszerzési referens szakképesítés.
  • Személyes kompetenciák: önállóság, hatékony munkavégzés, probléma-megoldó készség, együttműködés, megbízhatóság (Etikus magatartás), határidők betartása.

Amit kínálunk

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetményalapjáról, illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.

Céginformáció

Az önkormányzatról és a Polgármesteri Hivatalról bővebben a www.kispest.hu oldalon tájékozódhat.

Jelentkezés módja

  • 87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
  • végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.

Álláshirdetés jelentése