Állás részletei
-
Cég neve
Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal
-
Munkavégzés helye
1195 Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Közreműködik a közbeszerzési eljárás megindításban, a felhívás és a közbeszerzési dokumentáció összeállításában; előkészíti az eljárás megindításhoz szükséges iratokat a Hivatal szabályzata szerint. Az ajánlattevők által benyújtott ajánlatok értékelése során ellátja az ezzel kapcsolatos további feladatokat a szabályzat szerint; gondoskodik a bírálóbizottság összehívásáról; gondoskodik a nyertes ajánlattevővel egyeztetett szerződés tervezetének ellenjegyzéséről, aláírásra történő előkészítéséről. Gondoskodik az eljárásokban keletkezett ügyiratok irattárba történő leadásáról, megőrzéséről; feltölti a közbeszerzési szerződést az Önkormányzat honlapjára. közreműködik a szerződés teljesítéséről szóló adatszolgáltatás bekérésében, gondoskodik annak közzétételéről. Kapcsolatot tart a közbeszerzési tanácsadóval.
Elvárások
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- középiskolai végzettség;
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- 1-3 év közbeszerzési eljárásban szerzett adminisztrációs gyakorlat.
Előnyt jelent
- 1-3 év közigazgatási gyakorlat.
- Közigazgatási alapvizsga megléte.
- Jogi asszisztensi vagy közbeszerzési referens szakképesítés.
- Személyes kompetenciák: önállóság, hatékony munkavégzés, probléma-megoldó készség, együttműködés, megbízhatóság (Etikus magatartás), határidők betartása.
Amit kínálunk
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a köztisztviselők illetményalapjáról, illetménykiegészítéséről, a közszolgálati tisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, szociális és kegyeleti támogatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Céginformáció
Az önkormányzatról és a Polgármesteri Hivatalról bővebben a www.kispest.hu oldalon tájékozódhat.
Jelentkezés módja
- 87/2019. (IV. 23.) Korm. rend. 1. melléklet szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány (másolat vagy igazolás);
- végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése