BECK AND PARTNERS Kft. logó

Közbeszerzési projektkoordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Ha a közbeszerzési világban nem elveszel, hanem irányt mutatsz – akkor Téged keresünk!

Projektmenedzserként nálunk nem csak adminisztrálsz, hanem formálod a folyamatokat.

Megbízónk csaknem 30 éve meghatározó szereplője a hazai IT szektorban. Stabil alapokon működő, dinamikusan fejlődő vállalatként nemcsak a legnagyobb gyártók hivatalos partnerei, hanem aktívan formálják is az ügyfélélményt. Hisznek az innovációban – legyen szó modern felhőmegoldásokról, szolgáltatásként kínált technológiákról vagy üzleti folyamatok digitalizálásáról. Náluk a szakértelem és a rugalmasság kéz a kézben jár, és olyan kollégákat keresnek, akik értéket teremtenek a részletekben is.

Ha magadra ismertél várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:

KÖZBESZERZÉSI PROJEKTKOORDINÁTOR
  • Teljeskörűen koordinálod a közbeszerzési és értékesítési projektek (informatikai területen) előkészítését és lebonyolítását
  • Stratégiai szinten támogatod az ajánlatadási folyamatokat, együttműködve az értékesítési, pénzügyi és jogi csapattal
  • Felügyeled az IDPR és EKR rendszerekben zajló folyamatokat, és biztosítod a határidők betartását
  • Elemzéseket, statisztikákat készítesz a vezetőség számára, javaslatokat teszel a tenderstratégia fejlesztésére
  • Nyomon követed a szerződéses kötelezettségeket, és biztosítod a projektadminisztráció pontosságát
  • Támogatod a csapat szakmai fejlődését
  • Minimum középfokú végzettség
  • Minimum 2 év szakmai tapasztalat IT kereskedelmi és/vagy közbeszerzési területen
  • Gyakorlati tapasztalat EKR/IDPR rendszerek használatában
  • Hatékony priorizálás és proaktív munkavégzés
  • Precizitás és felelősségteljes hozzáállás
  • Magabiztos Excel, Word és Outlook ismeret
  • Mert egy lelkes, befogadó csapat vár
  • Rugalmasan oszthatod be az idődet
  • Home office lehetőség is van
  • Családbarát szemléletű munkahely
  • Cafeteria rendszerük sokféle elemet kínál – náluk biztosan találsz olyat, ami neked is jól jön
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, támogatják a tanulást
  • Modern, világos irodájuk van, hatalmas terasszal – tényleg klassz!
  • Munkaidő: rugalmas
  • Munkavégzés helye: Budapest
  • Jogi vagy gazdasági végzettség
  • Projektmenedzsment tapasztalat
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése