Állás részletei
-
Cég neve
Egészségügyi Szolgáltató Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Magyar középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- A Társaság által lebonyolított kiemelt fontosságú központosított és nem központosított közbeszerzési eljárások felügyelete, azok teljes körű előkészítésének, lebonyolításának és nyomon követésének irányítása, az eljárásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok és iratanyagok ellenőrzése;
- A szervezeti egység szakmai munkájának tervezése, koordinálása és ellenőrzése, a munkatársak irányítása és rendszeres beszámoltatása;
- A beszerzési eljárásokhoz kapcsolódó szerződések előkészítésének, megkötésének és teljesítésének koordinálása;
- Döntés-előkészítő anyagok, szakmai javaslatok, belső szabályzatok és dokumentációk kidolgozásának, véleményezésének felügyelete, közreműködés az eseti közbeszerzési szabályzatok összeállításában;
- A közbeszerzési igazgató munkájának szakmai támogatása, valamint a szakterülethez tartozó döntések előkészítésének vezetése;
- Az eljárásokhoz kapcsolódó adatszolgáltatási, nyilvántartási és adminisztrációs kötelezettségek biztosítása, a beérkező adatok elemzése és értékelése;
- A közbeszerzési jogszabályok, hatósági iránymutatások és szakmai előírások naprakész nyomon követése, szükséges intézkedések kezdeményezése;
- Részvétel közbeszerzés-szakmai rendezvényeken, a szervezeti egység képviselete szakmai fórumokon.
Elvárások
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség;
- OKJ közbeszerzési szakképesítés;
- minimum 3 évet meghaladó közbeszerzési eljárások bonyolításában szerzett releváns tapasztalat;
- minimum 3 éves vezetői tapasztalat;
- a hatályos Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alapos ismerete;
- közbeszerzési informatikai rendszerek teljeskörű ismerete: (EKR, EPTK, SSO/FAIR, CORE);
- stabil felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word);
- a munkakör betöltése személyes jelenlétet igényel, a Társaság home office lehetőséget nem biztosít.
ELVÁRT KOMPETENCIÁK
- precizitás, alaposság és megbízhatóság;
- pozitív, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- terhelhetőség, stressztűrő képesség;
- kiváló problémamegoldó képesség;
- figyelem a feladatok határidőben történő végrehajtására;
- jó kommunikációs készség;
- önálló munkavégzés.
Előnyt jelent
- közbeszerzési menedzser/közbeszerzési szakjogász végzettség;
- hasonló területen, 3 évet meghaladó közbeszerzési gyakorlat ajánlatkérői oldalon;
- Kormány által kijelölt központi beszerző szerveinek ismerete, központosított portálok használatában szerzett magabiztos gyakorlat;
- jogi végzettség.
Amit kínálunk
- versenyképes fizetés;
- béren kívüli juttatás;
- stabil, hosszú távú munkalehetőség, családbarát munkahely;
- rugalmasság;
- elkötelezett, fiatalos támogató csapat;
- változatos, kihívásokkal teli, felelősségteljes szakmai karrier és szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Munkavégzés helye: 1135 Budapest, Vágány utca 2-6.
Munkaviszony jellege: Teljes munkaidő, határozatlan idejű, általános munkarend
Kulcsszavak: közbeszerzés, közbeszerzési osztályvezető, beszerzési eljárások, jogszabályok, pályázatírás, menedzsment.
Céginformáció
Az Egészségügyi Szolgáltató Zrt.-ről bővebb információt a társaság honlapján címen talál.
Jelentkezéshez csatolandó:
- fényképes szakmai önéletrajz;
- iskolai végzettséget igazoló oklevelek másolata.
A jelentkezését kérem, küldje meg elektronikusan a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
Adatkezelési tájékoztatónk honlapunkon az Adatkezelési nyilatkozat menüpont alatt érhető el.
Jelentkezésével egyidejűleg - külön hozzájáruló nyilatkozat benyújtása nélkül - hozzájárul az adatainak kezeléséhez.
Jelentkezés módja
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése