Gramont International Kft. logó

Közbeszerzési Key Account Manager (IT, rendszerintegrátor)

Állás részletei

  • Cég neve

    Gramont International Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Br. 650e - 1,1M Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
    Br. 1,2M - 3,0M Ft havi jutalék
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Desktop PC
    • Headset
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Közbeszerzési és tenderfolyamatok teljes körű menedzsmentje: igényfelmérés, ajánlatkérés, dokumentáció, beadás, utókövetés (felkészült szakmai csapat támogatja a Közbeszerzési Key Account Manager napi munkáját).
  • Állami szférában található meglévő ügyfélkör számára IT-infrastruktúra és rendszerintegrátor megoldások értékesítése, kapcsolatok gondozása.
  • Központosított keretszerződések kezelése, új lehetőségek feltérképezése.
  • Ügyfélkapcsolatok fejlesztése döntéshozói szinten (beszerzés, IT, gazdasági vezetés).
  • A vállalat rendszerintegrátor portfóliójának aktív és professzionális képviselete szakmai és üzleti tárgyalásokon.

Elvárások

  • Legalább 3 év tapasztalat közbeszerzéses értékesítésben (IT és/vagy rendszerintegrátor).
  • Központosított beszerzési rendszerek és folyamatok ismerete.
  • Döntéshozói szintű kommunikációs és tárgyalási készségek.
  • Precíz, önálló, ügyfélorientált munkavégzés.
  • B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • Kapcsolatrendszer az államigazgatási, önkormányzati vagy közintézményi szektorban.
  • Tapasztalat IT-rendszerek, hálózati, biztonsági és integrációs megoldások értékesítésében.
  • Felsőfokú végzettség (műszaki, informatikai vagy gazdasági).
  • Angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Tervezhető jövedelem: bruttó alapbér 650 000 – 1 100 000 Ft/hó (tapasztalattól függően) + 1 200 000 – 3 000 000 Ft negyedéves jutalék (nincs felső határ).
  • Céges autó (SUV, saját használatra is), laptop, mobiltelefon.
  • Stabil, növekvő ügyfélállomány állami és versenyszféra területen.
  • Támogató szakmai háttér: adminisztrációs, beszerzési, tender és műszaki szakértői csapat segíti a munkát.
  • Innovatív, rendszerintegrátor szemléletű környezet – IT-infrastruktúra, hálózati, biztonsági és szoftveres integrációs megoldások komplex portfóliója.
  • Home office lehetőség heti 2–3 nap.
  • Szakmai fejlődési lehetőség, hosszú távú karrierút, motivált és együttműködő csapat.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Pozíció célja
A vállalat rendszerintegrátor és IT-megoldásokkal támogatja partnereit az állami és vállalati szektorban.
Olyan Közbeszerzési Key Account Manager kollégát keresünk, aki otthonosan mozog az államigazgatási, önkormányzati és közintézményi beszerzések világában, és képes komplex IT-infrastruktúra és rendszerintegrátor megoldások értékesítését és menedzselését végig vinni a közbeszerzési folyamatokon keresztül.


Álláshirdetés jelentése