Állás részletei
-
Cég neve
Gramont International Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Windows
- Desktop PC
- Headset
- Mobiltelefon
- Céges autó
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Közbeszerzési és tenderfolyamatok teljes körű menedzsmentje: igényfelmérés, ajánlatkérés, dokumentáció, beadás, utókövetés (felkészült szakmai csapat támogatja a Közbeszerzési Key Account Manager napi munkáját).
- Állami szférában található meglévő ügyfélkör számára IT-infrastruktúra és rendszerintegrátor megoldások értékesítése, kapcsolatok gondozása.
- Központosított keretszerződések kezelése, új lehetőségek feltérképezése.
- Ügyfélkapcsolatok fejlesztése döntéshozói szinten (beszerzés, IT, gazdasági vezetés).
- A vállalat rendszerintegrátor portfóliójának aktív és professzionális képviselete szakmai és üzleti tárgyalásokon.
Elvárások
- Legalább 3 év tapasztalat közbeszerzéses értékesítésben (IT és/vagy rendszerintegrátor).
- Központosított beszerzési rendszerek és folyamatok ismerete.
- Döntéshozói szintű kommunikációs és tárgyalási készségek.
- Precíz, önálló, ügyfélorientált munkavégzés.
- B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent
- Kapcsolatrendszer az államigazgatási, önkormányzati vagy közintézményi szektorban.
- Tapasztalat IT-rendszerek, hálózati, biztonsági és integrációs megoldások értékesítésében.
- Felsőfokú végzettség (műszaki, informatikai vagy gazdasági).
- Angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
- Tervezhető jövedelem: bruttó alapbér 650 000 – 1 100 000 Ft/hó (tapasztalattól függően) + 1 200 000 – 3 000 000 Ft negyedéves jutalék (nincs felső határ).
- Céges autó (SUV, saját használatra is), laptop, mobiltelefon.
- Stabil, növekvő ügyfélállomány állami és versenyszféra területen.
- Támogató szakmai háttér: adminisztrációs, beszerzési, tender és műszaki szakértői csapat segíti a munkát.
- Innovatív, rendszerintegrátor szemléletű környezet – IT-infrastruktúra, hálózati, biztonsági és szoftveres integrációs megoldások komplex portfóliója.
- Home office lehetőség heti 2–3 nap.
- Szakmai fejlődési lehetőség, hosszú távú karrierút, motivált és együttműködő csapat.
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Pozíció célja
A vállalat rendszerintegrátor és IT-megoldásokkal támogatja partnereit az állami és vállalati szektorban.
Olyan Közbeszerzési Key Account Manager kollégát keresünk, aki otthonosan mozog az államigazgatási, önkormányzati és közintézményi beszerzések világában, és képes komplex IT-infrastruktúra és rendszerintegrátor megoldások értékesítését és menedzselését végig vinni a közbeszerzési folyamatokon keresztül.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
