Állás részletei
-
Cég neve
IdomSoft Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 133. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Lakhatási támogatás
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Beiskolázási támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Egyetem
Állás leírása
Feladatok
- közbeszerzési eljárások teljes körű lefolytatása;
- közbeszerzési tervek összeállítása, nyilvántartások vezetése;
- közbeszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése;
- JIRA alapú folyamatkezelő informatikai rendszerben beszerzések végigvitele;
- naprakész nyilvántartás vezetése a rá bízott ügyek állásáról;
- központosított közbeszerzés alapján keretmegállapodás második részének lebonyolítása, a vonatkozó portálok teljeskörű kezelése;
- intenzív és proaktív együttműködés a közbeszerzési eljárást kezdeményező személyekkel, szervezeti egységekkel, folyamatos tájékoztatásuk az őket érintő ügyek helyzetéről, a közbeszerzési szabályokról, azok változásáról;
- esetenként edukációs feladatok (edukációs célú tájékoztatók összeállítása, előadás tartása, stb.).
Elvárások
- jogi egyetemi végzettség;
- legalább 2+ év, közbeszerzési eljárások bonyolításában és/vagy ellenőrzése területén szerzett szakmai tapasztalat;
- a közbeszerzésekről szóló törvény és a kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete és magabiztos alkalmazása;
- megbízhatóság, terhelhetőség;
- önálló és pontos munkavégzés, határidők tartásának képessége;
- jó kommunikációs készség, proaktív és megoldásorientált gondolkodásmód.
Előnyt jelent
- felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói jogosultság;
- Európai Uniós támogatásból megvalósuló projektek keretében lefolytatott közbeszerzési eljárásokkal kapcsolatban szerzett szakmai tapasztalat;
- informatikai tárgyú beszerzésekben szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
Miért jó nálunk dolgozni?
Valódi hatása van a munkánknak
Nálunk nemcsak hasznos, de társadalmilag is fontos projekteken dolgozhatsz és emellett olyan munkahelyi környezetben lehetsz jelen, ahol figyelünk rád – emberileg és szakmailag is.
Gondoskodunk rólad
családbarát juttatások, magán-egészségügyi ellátás, laborvizsgálat, masszázs, AYCM, home office, szemüveg hozzájárulás
Támogatjuk a fejlődésed
képzések, szakmai meetup-ok, angol nyelvtanfolyam, teljesítményértékelés, belső pályázatok, Udemy
Aktív közösség vagyunk
céges rendezvények, sportklubok, társasjáték klub, ajánlási rendszer
Fontos számunkra a közjó
extra szabadság önkéntes tevékenységért, jótékonysági programok, véradás
Céginformáció
Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni.
Mi azért dolgozunk, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd. Képzeld el, hogy autót vásárolsz és nem szükséges megjelenned személyesen az ügyintézés során, hanem mindent elektronikusan, webes felületen tudsz elintézni. Nekünk pontosan ez a célunk!
Légy része ennek Te is, csatlakozz mielőbb most bővülő Beszerzési csapatunkhoz, közbeszerzési jogi szakértő munkakörbe!
Jelentkezés módja
A "jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
