GRÁNIT Bank Zrt. logo

Követeléskezelési munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

GRÁNIT Bank Zrt.

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

Követeléskezelési munkatárs

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Mastercard nekünk ítélte
„Az év bankja”, „Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása”, „Az év akvizíciós marketing kampánya” és „Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye” díjat, valamint 2. helyezést értünk el „Az év kiberbiztonsági kampány” kategóriában, továbbá „Superbrands” és
„Kiemelkedő digitális hitelintézet” védjeggyel rendelkezünk.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Ügyfelek telefonon, illetve felszólító levelek útján történő megkeresése
  • Peren kívüli és peres úton történő behajtások kezelése
  • Jogi eljárásokban történő közreműködés, kapcsolattartás ügyvédi irodákkal, végrehajtókkal, felszámolókkal
  • Tartozások rendezésére, az átstruktúrálására vonatkozó feltételrendszerek kidolgozása, előterjesztések, megállapodások előkészítése
  • Kimutatások, nyilvántartások készítése
  • Kapcsolattartás az üzleti, kockázatkezelési és adminisztrációs területekkel

A sikeres pályázó jellemzői:

  • Eurobank számlakezelési rendszer felhasználói szintű ismerete
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (ezen belül MS Excel kimutatáskészítés, szűrések)
  • Precíz munkavégzés; rendszerezési képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Késedelemmel rendelkező lakossági ügyfelek kezelésében, a velük való kapcsolattartásban szerzett gyakorlat
  • Előny vállalati hitelezéshez használt adatbázisok, központi nyilvántartások ismerete (Takarnet, KHR, OPTEN, HBNY, stb)

Mit kínálunk?

  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Képességeidnek megfelelő pozíció, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban és az ország több száz sportcentrumában;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8. (Home Office lehetőség)

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat fizetési igény megjelölésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése