De Rossi Consulting Kft. logó

Könyvvizsgáló asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    De Rossi Consulting Kft.

  • Munkavégzés helye

    Távmunka / Remote
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Monitor (2 db)
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfelek pénzügyi kimutatásainak egyeztetése:
    • főkönyvi kivonatok, adatállományok könyvvizsgáló szoftverbe való beolvasása
    • az analitikus és főkönyvi egyezőségek biztosítása a könyvvizsgálói dokumentációban
    • bizonylatok, számítások egyeztetése a főkönyvhöz és analitikáihoz
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel
  • A könyvvizsgálatok során aktív közreműködés különféle problémák és esetleges hibák feltárásában, és a megoldási lehetőségek kidolgozásában

Elvárások

  • Gazdasági területen szerzett végzettség (elég közgazdasági szakközépiskola), ahol tanultál magyar számvitelt.
  • Egyeztetések elvégzésében szerzett tapasztalat: főkönyv, analitika, folyószámlák egyeztetése, hibák megtalálása, azok javítási módjának felismerése.
  • Egyeztetési területen rutinos helyzetmegoldás.
  • Legalább alapfokú angol nyelvtudás.
  • Felhasználói szintű Excel tudás – motiváció a magasabb szint elérésére (oktatást biztosítunk).
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat, ami lehet könyvelési területen, akár könyvelőirodában megszerzett.

Előnyt jelent

  • Könyvvizsgálói asszistensként dolgoztál már.
  • Elkezdted, vagy elvégezted a könyvvizsgálói asszisztensi képzést.
  • Magas szintű Excel tudásod van.
  • Ismersz könyvvizsgálati szoftvert és dolgoztál vele.

Amit kínálunk

  • Állandó, jól definiált munkafolyamatok.
  • Kiszámítható, egyértelmű napi rutin és feladatkör.
  • Önálló munkavégzés, mikromenedzsment nélkül: keretek között nálunk önnállóan tudsz dolgozni és tervezni a munkabeosztásod.
  • Betanítás, a beilleszkedést támogatjuk.
  • Barátságos, támogató csapat, ahol számítanak rád.
  • Lehetőség a szakmai fejlődésre.
  • Teljes home office munkavégzés.
  • Keretek között rugalmas munkaidő.
  • Ősszel és télen számolhatsz azzal, hogy a munkaidő végén tényleg véget ér a munkavégzés. A tavaszi csúcsidőszakot együtt megtervezzük, előre tudsz kalkulálni a többlet munkavégzéssel, amit nyáron érvényesíthetsz: júliusban 3 napos munkahéttel dolgozunk és augusztusban zárva van az iroda, nem kell dolgozni.

Céginformáció

Fiatal és dinamikusan fejlődő cégünk elkötelezett amellett, hogy minőségi, a mai kor követelményeinek technológiailag is megfelelő könyvvizsgálati szolgáltatásokkal, hatékonyan támogassa ügyfelei sikerét.
Családi vállalkozás vagyunk a multik technológiai és szoftver ellátottságával.
A munka teher azonban nem multi: nekünk a munkatársaink a legnagyobb értékek, így is kezeljük mind juttatásban, mind a szabad idejük, egészségük tiszteletben tartásával az audit csapat valamennyi tagját.
www.derossi.hu

Jelentkezés módja

"Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatold a fényképes önéletrajzod és rövid motivácós leveled (ezt kérlek mindenképpen tedd meg, röviden írd meg, hogy miért jelentkezel pont ide), amiben bérezési igényed is feltünteted.

Álláshirdetés jelentése