Process Solutions Kft. logo

Könyvelő munkatárs - asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Process Solutions Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 33.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Csatlakozz hozzánk:

Könyvelő Munkatárs/Asszisztens

pozícíóba

Mit jelent nálunk Könyvelő Munkatársnak/Asszisztensnek lenni?

Amennyiben egy támogató közösségben szeretnéd folyamatosan bővíteni elméleti és gyakorlati tudásodat, szereted a gondolkodást igénylő könyvelési feladatokat, és egyértelmű karrierútra vágysz, akkor ezt szeretni fogod:

A mindennapjaid része lesz a napi könyvelési feladatok elvégzése és a csapat számít majd a segítségedre a különböző riportok összeállításában, valamint a havi és éves zárási folyamatok támogatásában is. Mindemellett a munkád fontos részeit képezik majd a mérlegszámlák egyeztetése, azok alátámasztása, az éves audit anyagok előkészítése, valamint a rendezendő tételek kezelése.

Szolgáltatóként rendkívül fontosak számunkra ügyfeleink, akikkel Te is tartod majd a kapcsolatot és segítséget nyújtasz majd számukra kérdéseik megválaszolásában.

Ezek a feladatok precizitást, logikus gondolkodást és odafigyelést igényelnek majd, de New Joiner Training sorozatunkon minden szükséges tudással és információval ellátunk, amikkel esetleg még nem találkoztál korábbi tanulmányaid alatt.

Hála a széleskörű ügyfélportfóliónknak és a rotációs programunknak, munkád során beleláthatsz és beletanulhatsz majd a különböző iparágak számviteli sajátosságaiba is.

Nem kell megijedned, mindezekben nem hagyunk magadra, ugyanis szoros együttműködésben dolgozol majd a csapattal és tapasztalt kollégáinkhoz bármikor bátran fordulhatsz, ha kérdésed támadna. 

Kik is vagyunk?

Kedves leendő csapattagunk!

Ismerj meg minket jobban:

1999-ben, az Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) divíziójaként alakultunk Magyarországon és azóta független szolgáltatóként dinamikusan és gyorsan bővülő könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtetünk az európai régióban, ahol jelenleg közel 500 kollégánkkal rendkívül változatos, félezer ügyfélnél is nagyobb portfóliót látunk el. A világ legjelentősebb nemzetközi nagyvállalatai közül számos vállalatot tudhatunk ügyfeleink között, úgy, mint például a Coca-Cola, a BMW, vagy a Morgan Stanley. Változatos profilú és kultúrájú ügyfeleinknek köszönhetően minden projektben új kihívásra lelhetsz majd.

Az élet nálunk

  • Nyakkendő vagy rövidnadrág?
    Home office-ban mindkettő előfordul, az irodában viszont a laza üzleti viseletet preferáljuk.
  • Erre nagyon büszkék vagyunk:
    Vállalatunk 2006 óta piacvezető. Ha komolyan szeretnél szakmailag fejlődni, akkor nálunk a helyed, itt a legjobbat hozzuk ki belőled.
  • Tea vagy kávé?
    Fiatalos, összetartó közösséget építünk, így a csapattal mindegyik verhetetlen!

Amit kollégáink a legjobban szeretnek

  • Hibrid munkavégzés – „Élethelyzetedhez igazítjuk munkakörülményeidet.”
  • Egymás tisztelete – „Partnerként kezeljük egymást”
  • Személyes fejlődés – „Szakmai és személyes fejlesztés – Egyértelmű karrierút”
  • Felelős vezetők – „Rendszeres vezetői beszélgetés és visszajelzés

A munkavégzés részletei

  • Hibrid munkavégzés, ha szereted a változatosságot
    Lehetőséged van 5 napból 3 nap otthoni munkavégzésre és 2 nap irodai munkavégzésre.
  • Rugalmas munkaidő
    A munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk.

Tulajdonságok, amiket értékelünk

  • Pozitív hozzáállás
  • Közösségi szellem
  • Humor
  • Lelkiismeretesség
  • Elfogadás
  • Proaktivitás
  • Precizitás

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

  • Belső hírportál – Programajánlókkal, interjúkkal, videókkal és aktualitásokkal. Akár Te is szerkesztővé válhatsz.
  • Kötetlen StepUp beszélgetések - Havonta a feletteseddel, a terveidről, céljaidról vagy bármiről, ami foglalkoztat.
  • Innovation Box - ahol az ötleteidet szívesen fogadjuk és Veled együtt valósítjuk meg.
  • Csapat meetingek - Fontos számunkra a szakmai egyeztetés és a rendszeres kapcsolódás a többiekkel.
  • Elkötelezettség mérések – rendszeresen megkérdezzük kollégáink véleményét és a visszajelzések alapján alakítjuk környezetünket, folyamatainkat.
  • Kérdőívek – Glamour Party vagy kerti sütögetés? Te döntheted el, hiszen Veled közösen szervezzük a céges programokat. Minden szavazatod és ötleted számít.
  • Open Office – nem zárkózunk be, csapatod tagjai, ahogy a vezetőid is mindig rendelkezésedre állnak.

Ezt várjuk Tőled

  • Végzettség és nyelvtudás
    • közgazdasági szakirányú diploma VAGY releváns felsőfokú szakképesítés (OKJ/FOSZK);
    • aktív középfokú angol nyelvtudás;
  • Készségek
    • magabiztosan mozogsz az MS Office alkalmazásai között;

Tipikus célok és feladatok

  • Napi könyvelési feladatokban aktív részvétel;
  • Havi és éves zárási folyamatok támogatása;
  • Mérlegszámlák egyeztetése, alátámasztása és éves audit anyagok előkészítése;
  • Rendezendő tételek kezelése;
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, külső és belső kérések megválaszolása;

Juttatások

  • Jóllét
    SZÉP kártya | Egészségbiztosítás | Csapatépítő programok | Közösségi autó használat | Referral program | StepUp program
  • Képzés
    Szakmai és készségfejlesztő képzések, tréningek. Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
  • Eszközök
    Céges telefon, laptop, Home Office munkavégzéshez: monitor, monitor állvány, egér, billentyűzet

Munkatársaink véleménye

  • Katkó Boglárka, Experienced Senior:
    „A PS-nél egy fiatalos és lendületes csapat tagja lehetek, akikkel a szabadidőmet is szívesen töltöm.”
  • Gál-Paragi Mária, Manager:
    „Gyakornokként kezdtem, majd két és fél év leforgása alatt senior pozícióba kerültem. Sokat dolgoztam, rengeteget tanultam, fejlődtem és nagyszerű érzés, hogy elismerik a teljesítményem.”
  • Sebestyén Richárd, Content Management Lead:
    „Nagyon élvezem azt, hogy itt tényleg önmagam lehetek és olyasmivel foglalkozhatok, ami valóban az én utam.”

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Álláshirdetés jelentése