Állás részletei
-
Cég neve
KR Group
-
Munkavégzés helye
1062 Budapest, Teréz körút 55-57.
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- Nem kell tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Külföldi tulajdonban lévő magyarországi cégek könyvelési és adózási feladatait láthatod el és részt vehetsz anyavállalati jelentések készítésében;
- Ügyfelekkel közvetlenül tarthatod a kapcsolatot, ázsiától amerikáig;
- Év végi zárásokban vehetsz részt és támogathatod az auditorok munkáját, beleláthatsz a BIG4 audit munkájába;
- Együttműködhetsz a régióban található többi KR Group entitással, regionális ügyfeleket kezelhetsz velük közösen;
- Új ügyfelek részére hatékony folyamatokat dolgozhatsz ki;
- Az ügyfelekkel felhő alapú rendszereken keresztüli dokumentummegosztással könnyítheted meg a munkádat;
- Lehetőséget biztosítunk, hogy külföldi projektekben is részt vegyél, legyen szó számviteli rendszer implementációról vagy vállalatátvilágításról;
- Adóhatósággal való kapcsolattartásban, beadványok/kérelmek elkészítésében és adóvizsgálatokban is számítunk rád;
- Érdekes ügyfelekkel dolgozhatsz a Zeoilt bányától az e-Commerce ügyfeleken át a divatmárkákig;
- Beleláthatsz nagy cégek működésébe és folyamataiba, megismerheted a rendszereiket;
Elvárások
- legyél kreatív és dinamikus ugyanakkor precíz és nem riadsz vissza a kihívásoktól;
- tudod kezelni a koreai, lengyel, amerikai, svéd és akár holland ügyfeleinket is;
- be tudod tartani a határidőket, hiszen mi ez alapján dolgozunk;
- az 1-3 év könyvelői tapasztalat előnyt jelent, de ha kezdő vagy és érdekel a könyvelés világa mi be is tanítunk;
- stabil angol nyelvtudással rendelkezel;
- dolgoztál már az alábbi rövidítésekkel, VAT, NAV, CIT, LBT, WHT, KTD, KAIG, ELEKÁFA, EGYKE, 2465, 24A60, NY, 24T201T, 24KTBEV, EBITDA, BS, P&L, KSH, INTRASTAT, vagy szívesen megismeréd ezeket;
- Megvan benned a can-do attitűd
- Képes vagy magaddal ragadni a csapatot, közösséget építeni
- Segítőkészség, lendület és talpraesettség: három kulcsfontosságú képesség ami minket jellemez
- Átlátod a komplexebb feladatokat és a hatékony megoldások híve vagy
- Érted az adatalapú gondolkodás fontosságát
Előnyt jelent
- dolgoztál már nemzetközi/regionális projekteken, ügyfelekkel;
- stabil angol nyelvtudás elsősorban írásban;
- MS Office felhasználói szintű ismerete;
- Magabiztos számítógépes ismeretek;
- Precíz, pontos, rendszerezett munkavégzés;
- Nyitottság az innovatív megoldásokra;
- Dolgoztál már az alábbi rendszerek bármelyikével: IMA ERP; Navision; Yardi; Horizon; Jira; VAS; Newton;
Amit kínálunk
- Versenyképes bér, béren kívüli juttatások és bónusz;
- Angol nyelvoktatás
- Továbbképzési keret
- Helyi és anyavállalati belső tréningek
- Home office lehetőség betanítást követően;
- Modern, központi helyen lévő iroda (Eiffel Square - Nyugati pályaudvar );
- Jó csapat, családias munkahelyi légkör;
- Izgalmas feladatok és sokrétű ügyfélkör;
- Nemzetközi ügyfelek, regionális projektek;
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Ingyen reggeli
Céginformáció
A KR Group Közép-Európa egyik dinamikusan fejlődő szolgáltatója bérszámfejtés, számvitel és adótanácsadás területén. Ügyfélkörünk sokrétűsége folyamatos tanulási és fejlődési lehetőséget biztosít számodra, valamint folyamatosan bővülő csapatunkban is könnyen meg tudod találni a helyedet és a lehetőséget a szakmai fejlődésre és előrelépésre.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérlek küld el nekünk az önéletrajzodat és mi felvesszük veled a kapcsolatot.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése