Állás részletei
-
Cég neve
4iG Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 4iG Távközlési Holding Zrt. (AH) - Budapest, Krisztina krt. 39, 1013 -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
CÉGINFORMÁCIÓ
A budapesti központtal működő, magyar többségi tulajdonosi hátterű 4iG Nyrt. Magyarország és a nyugat-balkáni régió távközlési- és informatikai piacának meghatározó cégcsoportja, a tudásalapú, digitális gazdaság egyik vezető vállalata. A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett tőkepiaci társaság friss és innovatív szemlélete, valamint magyarországi piacvezető informatikai rendszerintegrátor pozíciója a régió digitális átalakulásának vezető lakossági- és üzleti szolgáltatójává emeli a cégcsoportot.
A telekommunikációs, valamint informatikai piac változásainak és igényeinek megfelelve a vállalatcsoport folyamatosan bővíti szolgáltatásait, szakemberállományát és portfólióját.
Ha Te is úgy érzed, hogy szívesen része lennél egy jó csapatnak, foglalkoztatnak az innovatív megoldások, mindenképp nálunk a helyed!
A munkakör célja
Gazdasági szolgáltatás biztosítása a 4IG ügyfelei és munkatársai részére, az aktuális és vonatkozó jogszabályok betartásával.
KÖZÖS CÉLJAINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ AZ ALÁBBIAKBAN SZÁMÍTUNK RÁD
- Bejövő számlák kezelése a jogszabályoknak megfelelően.
- Tárgyi eszköz kezelése (aktiválás-amortizáció, nyilvántartás, egyeztetés a társosztályokkal).
- Leltározással kapcsolatos feladatok ellátása.
- Kötelező adatszolgáltatások, bevallások készítése, az aktuális és vonatkozó jogszabályok betartásával.
- Év végi zárással kapcsolatos feladatok ellátása.
- Főkönyv egyeztetésekben való részvétel.
- További társasági teljes körű könyvelési feladatok társosztályok adatai alapján (pl. elhatárolások, bérkönyvelések).
- Banki könyveléssel kapcsolatos feladatok ellátása.
- Helyettesítés pénzügyi feladatokban.
AMI SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKÁDHOZ
- Releváns végzettség gazdasági/pénzügyi szakirányon
- Minimum 3-5 év releváns szakmai tapasztalat, preferáltan multinacionális környezetben
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Mérlegképes könyvelői szakképesítés
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Integrált ERP rendszerek ismerete
- Precizitás és jó problémamegoldó képesség
- Csapatjátékos attitűd
AMIVEL VÁRUNK TÉGED
- Változatos feladatokon keresztül, fejlődési- és karrierlehetőséget biztosítunk számodra.
- Szakmai és soft skill képzések széles palettáját kínáljuk Neked munkavégzésedhez kapcsolódóan.
- Juttatási rendszerünket folyamatosan bővítjük, jelenleg telefonflotta csomag, Cafetéria (SZÉP kártya), egészségbiztosítás, gyümölcsnap, nagyon finom kávé, és sok más kedvezményes lehetőség, amivel várunk Téged.
- Az irodai napok mellett támogatjuk az otthoni munkavégzést is havi 50%-ban.
- Hiszünk a csapat erejében, közösségépítéssel kapcsolatban csapatépítőkre, versenyekre és sporteseményekre lehet számítani nálunk.
MUNKAHELYI EXTRÁK
- Céges rendezvények
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
