Állás részletei
-
Cég neve
LIGHTWARE Zrt.
-
Munkavégzés helye
1071 Budapest, Peterdy utca 15.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Kontroller
Cégünk egy audiovizuális termékeket fejlesztő és gyártó vállalat, amely globális szinten szolgálja ki a professzionális AV közönséget. A tárgyalótermi megoldásoktól kezdve, az AV-over-IP rendszereken át, a nagyméretű mátrixkapcsolókat beleértve több, mint 200 terméket tartalmazó portfólióval rendelkezünk. Számos neves ügyfelünk között megtalálható például a Google, Facebook, Apple és Microsoft.
TE VAGY AZ, AKIT KERESÜNK, HA:
- lelkesen vennél részt a cég kontrolling rendszerének üzemeltetésében és fejlesztésében, ötleteidet, javaslataidat, tapasztalatidat beépítve.
- remek analitikus képességed van, és örömmel vizsgálod meg a működést, a tervezett beruházásokat pénzügyi oldalról, készítesz hatékonysági elemzéseket, gazdaságossági számításokat, döntést előkészítő elemzéseket.
- alaposan végzed el az ismétlődő feladatokat is, mint a heti, havi és éves operatív és pénzügyi riportok elkészítése, elemzése, értelmezése, közreműködés a havi zárásokban, az adott havi eredmények és a terv-tény eltérések elemzésében.
- szívesen veszel részt fejlesztési és projekt-feladatokban, mint például Power BI riportok kialakításában, adattárház kiépítésben, vagy a folyamatban lévő SAP S/4 HANA bevezetésben.
- szeretsz rálátni az éves tervezési folyamatra, részt venni az egyes résztervek összesítésében, összehangolásában, a terv elfogadtatásában.
- érdekel, hogy kielemezd a gyártott termékek önköltségét és jövedelmezőségét.
- kihívásnak tekinted, hogy az általunk fejlesztett, akár világszinten egyedülálló eszközök termékfejlesztési projektjeit gazdasági oldalról felügyeld.
EHHEZ MINDENKÉPPEN SZÜKSÉGES, HOGY:
- felsőfokú gazdasági szakirányú végzettséged legyen.
- 2-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezz. Előnyt jelent gyártó vállalatnál szerezett munkatapasztalat.
- biztos költségszámítási és számviteli ismereted legyen.
- rendelkezz integrált vállalatirányítási rendszer használatában szerzett gyakorlattal. Előnyt jelent az SAP ismeret.
- napi szintű magabiztos gyakorlatod legyen MS Excel használatában. Előny a PowerQuery/Power Pivot/Power BI tudás.
- legyen minimum középfokú szakmai angol nyelvtudásod írásban és azért meg is tudj szólalni angolul, ha szükséges.
AMIT MI TUDUNK BIZTOSÍTANI, HOGY JÓL ÉREZD MAGAD NÁLUNK:
- emberközpontú szemléletet
- folyamatos fejlődést
- meghallgatjuk az ötleteidet
- részese lehetsz egy magyar cég sikerének a világpiacon
- közös programokat
- versenyképes jövedelmet és többféle egyéb juttatást
- heti 2 alkalom home office lehetőség (próbaidő után)
- jó hangulatú, baráti légkört
- stabil hátteret
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése