GRÁNIT Bank Zrt. logo

Kontroller és tőzsdei jelentés készítő szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    GRÁNIT Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Szívesen dolgoznál Magyarország leggyorsabban növekvő, digitális alkalmazások fejlesztésében élen járó Bankjában?

Csatlakozz a GRÁNIT Bank csapatához

Kontroller és tőzsdei jelentés készítő szakértő

pozícióba!

 

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Mastercard nekünk ítélte
„Az év bankja”, „Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása”, „Az év akvizíciós marketing kampánya” és „Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye” díjat, valamint 2. helyezést értünk el „Az év kiberbiztonsági kampány” kategóriában, továbbá „Superbrands” és
„Kiemelkedő digitális hitelintézet” védjeggyel rendelkezünk.

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Üzleti jelentés, tőzsdei negyedéves riportok, fenntarthatósági riportok, prezentációk, beszámolók készítése, összeállítása.
  • A Bank versenyhelyzetének és a versenytársak tevékenységének elemzése.
  • Részvétel a Bank középtávú stratégiájának kialakításában.
  • Részvétel a Bank fenntarthatósági irányelveinek és gyakorlatának tovább fejlesztésében.
  • Közreműködés a belső szabályzatok elkészítésében, módosításában.
  • Közreműködés az üzlet- és termékfejlesztési javaslatok kialakításában.
  • A kontrolling jelentések és a kötelező jelentések összhangjának folyamatos ellenőrzése.
  • Eseti adatbányászati és elemzési feladatok.

A sikeres pályázó jellemzői?

  • felsőfokú gazdasági végzettség;
  • alapos felhasználói szintű informatikai ismeretek, tapasztalatok adatbáziskezeléssel, MS Office alkalmazások alapos ismerete,
  • előny SQL írás tudás, és Visual Basic ismeretek,
  • angol szakmai nyelvismeret,
  • jó elemző és problémamegoldó készséggel rendelkező, kreatív és innovatív, szorgalmas, ambiciózus pályázók jelentkezését várjuk, akik nyitottak a szakmai fejlődére;
  • Az ideális jelölt magas szintű precizitással és szakmai igényességgel teljesíti feladatait, képes a határidők betartására és jó csapatjátékos.

Mit kínálunk?

  • Folyamatos fejlődési lehetőségeket;
  • Versenyképes jövedelem + egyéb béren kívüli juttatás (Cafeteria);
  • Egy barátságos közösség, ahová érdemes tartozni;
  • AYCM SportPass tagság, kedvezményes sportolási lehetőség az irodaházban lévő sportcentrumban;
  • Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
  • Munkavégzés időtartama: határozatlan;
  • Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8., szükség esetén home office.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, valamint rendelkezel a kiírt tapasztalattal, kérjük, küldd el pályázati anyagodat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése