METRO Kereskedelmi Kft. logo

Kontroller (Budaörs)

Állás részletei

  • Cég neve

    METRO Kereskedelmi Kft.

  • Munkavégzés helye

    2040 Budaörs, Keleti utca 3.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A német központú METRO csoport egy vezető nemzetközi nagykereskedelmi vállalat, mely célzottan a szállodák, éttermek és vendéglátóegységek (HoReCa), valamint az önálló kereskedők igényeinek kiszolgálására specializálódott. A Társaság 23 országban működik, világszerte több mint 90 ezer főt foglalkoztat.

 

A METRO 1993-ban elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra. Üzleti koncepciónk, hogy maximálisan támogassuk a professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vigyék, célunk az, hogy az első számú partnerükké váljunk.

 

Jelenleg 13 áruházzal állunk nagykereskedőként profi vevőink szolgálatára az ország számos pontján, teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómiai tevékenységeikhez.


A METRO több mint 2000 főt foglalkoztat Magyarországon.

 

Csapatunkba keressük kollégánkat

Kontroller (Budaörs)

pozícióba.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Kiszállítási területhez kapcsolódó kontrolling feladatok (P&L, költségek, KPI-k)
  • Havi zárási folyamatban való aktív részvétel
  • Havi előrejelzések, tervek készítése és nyomon követése
  • Az üzemeltetés és az igazgatóság támogatása stratégiai tervezéssel, ügyfélnyereségességi stratégiával és a termelékenység elemzésével kapcsolatos döntéshozatalban
  • Erős üzleti partneri szerep: kontrollerként kapcsolatot képzel a pénzügyek és az üzlet között
  • Az eredmények és változások elemzése az előző évhez és az előrejelzésekhez képest
  • Ad hoc és standard jelentések, elemzések és prezentációk készítése.
  • Részvétel a projektekhez kapcsolódó üzleti tervek elkészítésében és a projektek értékelésében
  • Koordináció és kapcsolattartás más részlegekkel (szállítás, értékesítés, HR, pénzügy, számvitel)

Téged keresünk, ha…

  • Legalább 2-3 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Pénzügyi / számviteli / kontrolling területen szerzett felsőfokú végzettséged van (egyetemi vagy főiskolai
  • Magabiztos az MS Excel tudásod (komplex funkciók ismerete, PIVOT tábla használata)
  • Erős analitikus gondolkodásmód és precizitás jellemez
  • Önálló és proaktív a hozzáállásod, valamint jó problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • Jók a „multitasking” képességeid
  • Legalább középfokú az angol nyelvtudásod (szóban és írásban is)

Mi kell ahhoz, hogy te légy a tökéletes jelölt számunkra? Előnyt jelent, ha…

  • Ismered az SAP pénzügyi moduljának kezelését
  • Dolgoztál már kifejezetten a kereskedelmi kontrolling területén
  • Multinacionális munkakörnyezetben szerzett tapasztalattal rendelkezel

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mi hosszú távon tervezünk Veled!
  • Az országban közel 30 éves múltra visszatekintő nemzetközi nagykereskedelmi cég működését ismerheted meg
  • Mélyebb betekintést nyerhetsz üzleti tevékenységünkbe – láthatod a teljes képet és munkád hatásait
  • Számítunk a szakértelmedre, a véleményedre
  • Érdekes és változatos feladatokkal találhatod szembe magad, melyek lehetőséget biztosítanak a további fejlődésre
  • Céges busszal könnyítjük meg a munkába járást Budapest – Budaörs viszonylatban
  • Home-office lehetőséget is tudunk biztosítani számodra (heti két napban)
  • A munka utáni bevásárlás nem gond, csak ugorj le az áruházba és élvezd a dolgozói kezdemények nyújtotta lehetőségeket!