Állás részletei
-
Cég neve
Petrányi-Autó Kft.
-
Munkavégzés helye
1107 Budapest, Mázsa tér 5-7.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Ha érdekel az autók világa, telefonos ügyfélszolgálati területen szeretnéd kipróbálni magad, legyél tagja dinamikusan fejlődő üzletágunknak.
Kontakt center munkatárs
Feladataid lesznek:
- A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása,
- online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése,
- az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása,
- a megszerzett információk pontos CRM/szervező rendszeri rögzítése,
- a folyamat során rögzített adatok minőségi kontrollja,
- proaktív, üzletszerző feladatok integrálásával (keresztértékesítés, ügyfélszerzés) bejelentkezési rendszerünk működtetése.
Amit kérünk:
- Középfokú végzettség,
- minimum 2 év tapasztalat telefonos ügyélszolgálaton,
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség,
- pontos, felelősségteljes, önálló munkavégzés.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Társalgási szintű angol nyelvtudás,
- ügyfélkezelési tapasztalat értékesítési/autóipari területen,
- távértékesítésben szerzett tapasztalat.
Amit mi kínálunk:
- Versenyképes munkabér,
- stabil vállalati háttér,
- családias hangulat, humánus vezetőség,
- színvonalas munkakörnyezet,
- teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony,
- vállalati Lojalitás Program,
- fejlődési lehetőség.
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, fényképes szakmai önéletrajzod fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva szíveskedj elküldeni.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése