BECK AND PARTNERS Kft. logo

Kivitelezési asszisztens (Projekt központi adminisztrátor)

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk környezetvédelmi kivitelezési és kármentesítési feladatokra specializálódott magas- és mélyépítésben több évtizedes tapasztalattal rendelkező stabil cég.

Hozzájuk keresünk határozatlan idejű munkavégzésre új kollégát az alábbi pozícióra:

Kivitelezési asszisztens (Projekt központi adminisztrátor)

Főbb feladatok, munkák:

  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása
  • Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése az érintett felekkel, teljesítési igazolások készítése, levelezések intézése
  • A beérkező számlák ellenőrzése és előkészítése a számviteli csoport részére

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Adminisztrációs területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) magas szintű ismerete
  • Precizitás, határidők tartása, önállóan és csapatban is hatékony munkavégzés
  • Szorgalom, szakmai elkötelezettség
  • Jó együttműködő és szervező készség
  • Kiváló problémamegoldó képesség és rendszerszemlélet
  • Gyors, pontos munka és proaktív hozzáállás
  • Igazi csapatjátékost keresünk, aki összetartja a projekt teljes háttér adminisztrációját

Amit kínálunk:

  • Jól felépített, komoly szakmai múlttal és tudással rendelkező csapat
  • Professzionális háttér
  • Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség, anyagi megbecsülés
  • Azonnali kezdés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Kivitelezési projekt adminisztrációban szerzett tapasztalat
  • Műszaki vagy közgazdasági (számviteli) végzettség
  • Jogi asszisztenciában való jártasság
  • Teljesítési igazolások kiállításában való jártasság

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számviteli munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye, ideje: Budapest – XII. kerület, teljes munkaidő, napi 8 óra
  • Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése