Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk környezetvédelmi kivitelezési és kármentesítési feladatokra specializálódott magas- és mélyépítésben több évtizedes tapasztalattal rendelkező stabil cég.
Hozzájuk keresünk határozatlan idejű munkavégzésre új kollégát az alábbi pozícióra:
Hozzájuk keresünk határozatlan idejű munkavégzésre új kollégát az alábbi pozícióra:
Kivitelezési asszisztens (Projekt központi adminisztrátor)
Főbb feladatok, munkák:
- A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása
- Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése az érintett felekkel, teljesítési igazolások készítése, levelezések intézése
- A beérkező számlák ellenőrzése és előkészítése a számviteli csoport részére
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- Adminisztrációs területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
- MS Office (Word, Excel, Outlook) magas szintű ismerete
- Precizitás, határidők tartása, önállóan és csapatban is hatékony munkavégzés
- Szorgalom, szakmai elkötelezettség
- Jó együttműködő és szervező készség
- Kiváló problémamegoldó képesség és rendszerszemlélet
- Gyors, pontos munka és proaktív hozzáállás
- Igazi csapatjátékost keresünk, aki összetartja a projekt teljes háttér adminisztrációját
Amit kínálunk:
- Jól felépített, komoly szakmai múlttal és tudással rendelkező csapat
- Professzionális háttér
- Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség, anyagi megbecsülés
- Azonnali kezdés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kivitelezési projekt adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Műszaki vagy közgazdasági (számviteli) végzettség
- Jogi asszisztenciában való jártasság
- Teljesítési igazolások kiállításában való jártasság
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
- Pénzügy, Könyvelés
- Számviteli munkatárs
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye, ideje: Budapest – XII. kerület, teljes munkaidő, napi 8 óra
- Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése