Állás részletei
-
Cég neve
MBH Bank Nyrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MBH Bank Nyrt.
Kiemelt ügyfélkapcsolati szakértő (Key Account Manager) - Hitelközvetítői csatorna
AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Mi lesz a feladatod?
- Partneri volumentervek teljesítéséhez szükséges éves partneri stratégia megalkotása, nyomonkövetése
- Meghatározott termékkör értékesítésének megszervezése a partnerekkel, folyamatos egyeztetések, kapcsolattartás, értékesítés management és kontroll
- A partnerek által értékesített termékek forgalmát növelő közös akciók, marketing anyagok elkészítésének és lebonyolításának a koordinálása
- A partnerek folyamatos értékelése és ellenőrzése a kockázatkezelés és az értékesítés szempontrendszerek alapján, e területek témájában riporting a partnerek felé
- A partnerközpontok rendszeres személyes látogatása és konzultációk kezdeményezése
- Partnerek részére rendezvények, szakmai napok, konferenciák, fórumok megszervezése és lebonyolítása
- Lehetséges partnerek felkutatása, az együttműködés tárgyában történő egyeztetések, tárgyalások folytatása
- Megkötendő szerződésekhez szükséges előzetes üzletbírálat elkészítése, koordinálása, majd a partnerekkel történő megállapodások előkészítése, azok aláírásának koordinálása
Téged keresünk, ha:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség
- Minimum 2 éves B2B; B2B2C pénzügyi szolgáltatás értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Erős MS office felhasználói ismeretek
- „B” kategóriás vezetői engedély
- Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási képesség
- Jó problémamegoldó, szervezői képesség
- Analitikus, kreatív gondolkodás, elemzőkészség
- Értékesítési szemlélet
- Önálló, ügyfélközpontú munkavégzés
- Teljesítmény orientáltság
Miért minket válassz?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Home office lehetőséget biztosítunk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Befektetési tanácsadó
- Banki értékesítés
- Projektmenedzser
Jelentkezés módja
Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése