MBH Bank Nyrt. logo

Kiemelt ügyfélkapcsolati szakértő (Key Account Manager) - Hitelközvetítői csatorna

Állás részletei

  • Cég neve

    MBH Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MBH Bank Nyrt.

Kiemelt ügyfélkapcsolati szakértő (Key Account Manager) - Hitelközvetítői csatorna

AZ MBH BANK MAGYARORSZÁG EGYIK VEZETŐ BANKJA. STABIL, HAZAI BANK, AZ ORSZÁG LEGNAGYOBB FIÓKHÁLÓZATÁVAL.
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.

Mi lesz a feladatod?

  • Partneri volumentervek teljesítéséhez szükséges éves partneri stratégia megalkotása, nyomonkövetése
  • Meghatározott termékkör értékesítésének megszervezése a partnerekkel, folyamatos egyeztetések, kapcsolattartás, értékesítés management és kontroll
  • A partnerek által értékesített termékek forgalmát növelő közös akciók, marketing anyagok elkészítésének és lebonyolításának a koordinálása
  • A partnerek folyamatos értékelése és ellenőrzése a kockázatkezelés és az értékesítés szempontrendszerek alapján, e területek témájában riporting a partnerek felé
  • A partnerközpontok rendszeres személyes látogatása és konzultációk kezdeményezése
  • Partnerek részére rendezvények, szakmai napok, konferenciák, fórumok megszervezése és lebonyolítása
  • Lehetséges partnerek felkutatása, az együttműködés tárgyában történő egyeztetések, tárgyalások folytatása
  • Megkötendő szerződésekhez szükséges előzetes üzletbírálat elkészítése, koordinálása, majd a partnerekkel történő megállapodások előkészítése, azok aláírásának koordinálása

Téged keresünk, ha:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Minimum 2 éves B2B; B2B2C pénzügyi szolgáltatás értékesítésben, ügyfélkapcsolattartásban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Erős MS office felhasználói ismeretek
  • „B” kategóriás vezetői engedély
  • Kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási képesség
  • Jó problémamegoldó, szervezői képesség
  • Analitikus, kreatív gondolkodás, elemzőkészség
  • Értékesítési szemlélet
  • Önálló, ügyfélközpontú munkavégzés
  • Teljesítmény orientáltság

Miért minket válassz?

  • Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
  • Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Szupercsapatként működünk együtt
  • Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
  • Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Befektetési tanácsadó
  • Banki értékesítés
  • Projektmenedzser

Jelentkezés módja

Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz, jelentkezz a "jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése