Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság logo

KFI ökoszisztéma szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A hazai digitális innovációs ökoszisztéma szereplőinek (pl. kutatóhelyek, vállalkozások, befektetők, inkubátorok, klaszterek, tanácsadók) feltérképezése.
  • A magyar kutatóhelyek releváns kutatói kapacitásának és kutatási infrastruktúráinak felmérése.
  • Együttműködési megállapodások kialakítása többek között a következő szervezetekkel: digitális KFI-ben érintett felsőoktatási intézmények-, költségvetési kutatóhelyek-, nemzeti laboratóriumok; magyar Európai Digitális Innovációs Központ (EDIH) projektek konzorciumvezetői; EIT Digital; JRC; egyes Digital Europe projektek.
  • A KKV-k és kutatóhelyek közötti KFI együttműködések növelése és a KKV-k számára használható, kutatóhelyeken található digitális kutatási infrastruktúrák népszerűsítése a kialakított csatornákon keresztül.
  • A KFI ökoszisztéma szolgáltatások tervezésének, megvalósításának koordinálása, irányítása.
  • Az ügyfelek, a projekt szereplői és a szakmai szereplők közötti kapcsolatépítési lehetőségek elősegítése, támogatása.
  • Az ökoszisztéma szolgáltatások ütemezése, nyomon követése, előrehaladásának folyamatos támogatása.
  • Közösségépítő események szervezésében, megvalósításában való részvétel, külső vállalkozókkal történő kapcsolattartás.
  • Részvétel a projektben létrejövő alkalmazás fejlesztéséhez szükséges üzleti igények megfogalmazásában, feladata a fejlesztés szakmai támogatása, tesztelésben történő részvétel.
  • Részvétel a releváns beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésében, az eljárások műszaki követelményeinek meghatározásában, műszaki leírások, specifikációk elkészítésében.
  • Feladatkörével kapcsolatos módszertani és egyéb szakmai dokumentumok kidolgozása.
  • Szakmai segítségnyújtás a megvalósítás alatt mind a belső munkatársak, mind a vállalkozók felé.
  • Kockázatok folyamatos monitorozása, szükség szerint eszkalálása.
  • A szakmai vezető és a projekt vezető munkájának támogatása.

Elvárások

Elvárt szakmai tapasztalat: 5+ év szakértői tapasztalat.
Elvárt végzettség: Felsőfokú végzettség, elsősorban gazdasági/igazgatási területen.

Elvárt kompetencia:
  • KFI ökoszisztéma ismerete;
  • Kiváló szervezési, koordináció készség;
  • Kiváló kapcsolatépítési készség.

Előnyt jelent

  • Hazai KKV szektor átfogó helyzetének ismerete.

Amit kínálunk

  • AGORA HUB irodaház nyújtotta 21. századi inspiráló munkakörnyezet;
  • Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem;
  • SZÉP kártya juttatás;
  • Munkavégzéshez szükséges IT eszközök.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. több EU-s finanszírozású projekt megvalósítója, célja, hogy a projektek megvalósítása keretében létrehozzon egy hatékony, a vállalkozások digitalizációs fejlesztését, digitális K+F+I fejlesztését támogató szolgáltatási rendszert. A magyar KKV-k technológiai fejlődéséhez és európai piacon való versenyképességének növeléséhez olyan piacra viteli, informatikai fejlesztési, pályázati tudást biztosító szolgáltatásokat nyújt Társaságunk, melynek köszönhetően a KKV-k képesek lesznek versenyképes termékeket fejleszteni és azokat sikeresen piacra vinni.

Álláshirdetés jelentése