Humánia HRS Group Zrt. logo

Key Account Sales Expert (Hunter Sales) – Értékesítési szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Humánia HRS Group Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Rugalmas munkavégzési hely - Baranya megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Humánia HRS Group Zrt.

Key Account Sales Expert (Hunter Sales) – Értékesítési szakértő

A Humánia HRS Group Zrt. és stratégiai partnere, a Fürge Diák Iskolaszövetkezet már több, mint 20 éve kínál megoldást a magyarországi közép-és nagyvállalatok munkaerővel kapcsolatos kihívásaira. A folyamatosan változó munkaerő-piaci környezetre gyorsan reagálva, magas szakmai szinten biztosítunk partnereink és a munkavállalóink számára értékálló megoldásokat.
Nálunk az emberek állnak az első helyen.
Mottónk: „Az Ember az értékünk, a HR a szenvedélyünk.”
Cégcsoportunk országos lefedettségű, 20 magyarországi irodában és 3 határon túli régióban közel 120 fővel dolgozunk azon, hogy hidat képezzünk a munkavállalók és munkáltatók között.

Ha számodra is fontosak az emberek és vérbeli értékesítő vagy, aki könnyedén megtalálja a hangot és a kapcsolatot a stratégiai jelentőségű partnerek döntést hozó felsővezetőivel, akkor jelentkezz hozzánk!
Cégcsoportunk saját alkalmazottjaként keressük új Key Account Sales Expert kollégánkat Nyugat-Magyarország területére.

Főbb feladatok, munkák

  • A vállalat értékesítési stratégiájával összhangban meghatározott értékesítési terv megvalósítása a nyugat-magyarországi régióban;
  • Kapcsolatfelvétel (személyesen, telefonon, online) a lehetséges partnerekkel, majd az ügyfelek igényeinek feltérképezése és megértése a személyre szabott szolgáltatási portfólió értékesítése céljából;
  • Értékesítési tanácsadóként piaci információkat megosztása, cseréje partnereivel;
  • Személyes partneri ajánlásokon keresztül kapcsolati háló bővítése;
  • Közvetett és közvetlen (ajánlás) módon lead-ek generálása;
  • Formális és informális eseményeken kapcsolati bizalom kiépítése a partnerekkel,
  • Rendszeres vevőlátogatások során a „Partnerség” jegyében hiteles és jó kapcsolat kialakítása, amely az igények kielégítésére és megoldásfókuszú megközelítésen alapszik;
  • Tárgyalási helyzetekben magabiztos fellépés: felismerni és hatékonyan kezelni a partnerekben felmerülő igényeket, kifogásokat a tárgyalás sikere érdekében;
  • A vevőkre szabott ajánlatok bemutatása, sikeres ajánlattétel esetén a szükséges eljárások levezénylése, hivatalos dokumentumok, valamint szerződés elkészítése és aláíratása;
  • A szolgáltatás minőségét érintő visszajelzések továbbítása vezető felé, aktív részvétel vagy támogatás a megoldások kidolgozásában;
  • Partneri interakciók eredményeinek rögzítése a vállalati CRM rendszerben.

MIÉRT MINKET VÁLASSZ?

  • Dinamikusan fejlődő cég, biztos háttér, folyamatosan fejlődő céges kultúra;
  • Kiváló munkakörnyezet, fiatalos, jó hangulatú csapat, partnerség, segítőkész kollégák;
  • Hosszú távú munkavégzési- és karrierlehetőség;
  • Hibrid munkavégzés;
  • Alapfizetésen felül teljesítmény alapú bónusz,
  • Vállalati autó (KIA Sportage);
  • Prémium kategóriás mobiltelefon, laptop;
  • Szakmai fejlődés támogatása, negyedévenkénti hálózati találkozó, csapatépítő események és belső tudásmegosztó alkalmak;
  • Készségfejlesztő tréningek, kiemelt szakmai konferenciák, kiállítások;
  • Egyéni képzési igények támogatása.

JELENTKEZZ HOZZÁNK, HA:

Szakmai háttér:
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, humán vagy jogi);
  • Minimum 5 év tapasztalat KAM, ill. Business Development területen;
  • Szolgáltatói szektorban (B2B) szerzett 3-5 év tapasztalattal - legalább éves 20 M HUF-t meghaladó szolgáltatás értékesítésében;
  • Aktív kapcsolati tőke HR, Pénzügyi és Beszerzési Igazgatói szinteken, 1,5 MD+ éves forgalmú cégek esetén;
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás;
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek;
  • „B” kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat.

Szükséges kompetenciák:
  • Gyorsan, könnyedén teremt kapcsolatot másokkal;
  • Lelkesen látogatja meglévő és potenciális partnereit Nyugat-Magyarország teljes területén;
  • Lendületes, kitartó és sikeres (hunter sales) attitűddel értékesíti az általa képviselt szolgáltatásokat;
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségekkel rendelkezik:
  • Pontosan betartja ügyfelei számára tett ígéreteit, Képes partnere felelősségeit tisztán kifejezni és partnerét felelősségben tartani vállalásaiért;
  • Vitás/problémás helyzetekben partnerével asszertíven törekszik a probléma megoldására.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Munkaerő- kölcsönzés és közvetítés, valamint diákmunka-szervezés értékesítési területén szerzett több éves tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs
  • HR, Munkaügy
  • Munkaerő közvetítés, Kölcsönzés, Fejvadászat

Jelentkezés módja

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődésed, és úgy érzed, hogy lelkesen tudnál velünk dolgozni céljainkon miközben az elvárásoknak is megfelelsz, úgy küldd el pályázatodat fényképes önéletrajzoddal, fizetési igényed feltüntetésével, motivációs leveled kíséretében a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése