Állás részletei
-
Cég neve
OBI Hungary Retail Kft.
-
Munkavégzés helye
7100 Szekszárd, Tartsay Vilmos u.89
-
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Mobiltelefon
- Céges autó
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!
#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
Főbb feladatok, munkák
- Key Account ügyfelek és projekt vásárlók felkutatása
- Megbízások lebonyolítása egyedi vásárlói igények figyelembe vételével, vevői tanácsadás
- A Key Account és projekt értékesítések előkészítése és lebonyolítása
- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel: látogatások, havi és éves megbeszélések
- Ajánlatok készítése és kondíciós tárgyalások lebonyolítása
- Forgalom növekedés elérése a kijelölt áruházakban és régióban
- Hozzájárulás az árbevétel növekedéshez: fizetési határidők betartatása és minimum árrés elérése
- Ügyféladatbázis összeállítása és vevői információk gyűjtése
- Az ajánlott termékskála kibővítése a nagyvásárlók számára egyeztetve a beszállítókkal és a központi beszerzéssel
- Együttműködés az országos hálózattal
- A munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése, folyamatos jelentési kötelezettség a közvetlen felettes felé
Az álláshoz tartozó elvárások
- Legalább 1-2 éves Key Account Menedzser munkakörben szerzett tapasztalat
- Új ügyfelek felkutatásában és megnyerésében szerzett tapasztalat
- Legalább középfokú végzettség
- "B" kategóriás jogosítvány és mobilis munkavégzésre való hajlandóság
- Felhasználói szintű MS Office programismeret (Word, Excel, Outlook)
- Kiváló kommunikációs készség
- Önálló, proaktív, innovatív és sikerorientált munkavégzés
- Kiemelkedő problémamegoldó képesség
Amit kínálunk
- Cafeteria
- Céges autó
- Céges laptop
- Céges mobil
- AYCM (All You Can Move)
- Dolgozói vásárlói kedvezmény
- Céges rendezvények
- Tréningek és továbbképzések
- EAP (Employee Assistance Program)
- iPad
- Egészségbiztosítás
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Key Account Manager
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése