Állás részletei
-
Cég neve
GRAVIC Hungary Kft.
-
Munkavégzés helye
4031 Debrecen, Kígyóhagyma utca 2. -
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Headset
-
Elvárások
- Angol felsőfok és
- Magyar felsőfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
A vállalat legértékesebb ügyfeleivel való szoros kapcsolatok kiépítése és fenntartása a kulcsfontosságú ügyfélmenedzser (KAM) feladata, aki fő kapcsolattartóként működik, kezeli a kulcsfontosságú ügyfeleket, garantálja az ügyfelek elégedettségét és felismeri a növekedési lehetőségeket. A KAM szorosan együttműködik a többfunkciós csapatokkal, hogy garantálja a lehető legjobb szolgáltatást és az egyes kulcsfontosságú ügyfelek egyedi igényeire szabott megoldások nyújtását.
A KAM feladata továbbá a kulcsfontosságú ügyfelekkel, azaz a vállalat legfontosabb és stratégiailag legjelentősebb ügyfeleivel való kapcsolatok ápolása.
Főbb célok
• Kapcsolatok kiépítése és fenntartása a főbb ügyfelekkel.
• Az ügyfelek kihívásainak, igényeinek és céljainak mélyreható megértése.
• Hosszú távú értékteremtés az ügyfelek és a vállalat számára.
• Hűségépítés az elvárások figyelembevételével és testreszabott megoldások kínálásával.
Főbb feladatok
1. Ügyfélkapcsolatok kezelése
• A kijelölt kulcsfontosságú ügyfelek büdzséjének kezelése, a jövedelmezőség és a vállalat pénzügyi céljainak való megfelelés biztosítása.
• Hosszú távú kapcsolatok kiépítése és fenntartása az ügyfélszervezetek döntéshozóival.
• Az ügyfelek érdekeinek képviselete a vállalaton belül, igényeik támogatása és elégedettségük biztosítása.
• Az ügyfelek elvárásainak proaktív kezelése és a potenciális kockázatok azonosítása a magas szintű ügyfélmegtartás biztosítása érdekében.
2. Értékesítési növekedés és stratégia
• Vevőspecifikus stratégiák kidolgozása és végrehajtása az ügyfelek hosszú távú céljainak elérése és a bevételek növekedésének ösztönzése érdekében.
• Új üzleti lehetőségek azonosítása a meglévő ügyfeleknél az ügyfelek változó igényeinek megértése révén.
• Naprakész információk gyűjtése az iparági trendekről, a versenytársakról és a piaci feltételekről az ügyfelek igényeinek és a potenciális kihívásoknak az előrejelzése érdekében.
• A piaci ismeretek kihasználása a vállalat megoldásainak hatékony pozícionálása érdekében.
3. Ügyfelekkel való konzultáció és megoldások kidolgozása
• Az ügyfelek üzleti kihívásainak megértése és testreszabott megoldások kínálása.
• Stratégiai ismeretek és tanácsadási támogatás nyújtása az ügyfelek céljainak eléréséhez.
• Testreszabott megoldások javaslata az ajánlatnak az ügyfél céljaihoz való igazításával.
4. Teljesítményfigyelés
• A kiemelt vevők teljesítményének nyomon követése és mérése, biztosítva, hogy a szolgáltatási szintek megfeleljenek vagy meghaladják az elvárásokat.
• Rendszeres teljesítményértékelések végzése az ügyfelekkel a szolgáltatás minőségének felmérése és a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.
• Hosszú távú tervezés kidolgozása mérföldkövekkel és sikermutatókkal ellátott cselekvési terv elkészítésével.
5. Tárgyalás és szerződéskezelés
• Vezesse a szerződésmegújítási tárgyalásokat, biztosítva a kölcsönösen előnyös feltételeket és fenntartva a vállalat jövedelmezőségét.
• Vállaljon felelősséget a árréspolitika kialakításáért.
• Kezelje a komplex szerződéseket és stratégiai megbeszéléseket.
• Tárgyaljon és hajtson végre áremeléseket
6. Belső koordináció és stratégiai szerep
• Dolgozzon együtt más részlegekkel az ügyfélspecifikus igények kielégítése érdekében.
• A vállalaton belül az ügyfél nagyköveteként járjon el. A KAM nem csak terméket értékesít: gyakran több éven át tartó bizalmi kapcsolatot épít ki, és ügyfele növekedési partnereként jár el.
• Az auditok szerint tartsa be a hatályos szabványokat és a szervezeti előírásokat.
A KAM feladata továbbá a kulcsfontosságú ügyfelekkel, azaz a vállalat legfontosabb és stratégiailag legjelentősebb ügyfeleivel való kapcsolatok ápolása.
Főbb célok
• Kapcsolatok kiépítése és fenntartása a főbb ügyfelekkel.
• Az ügyfelek kihívásainak, igényeinek és céljainak mélyreható megértése.
• Hosszú távú értékteremtés az ügyfelek és a vállalat számára.
• Hűségépítés az elvárások figyelembevételével és testreszabott megoldások kínálásával.
Főbb feladatok
1. Ügyfélkapcsolatok kezelése
• A kijelölt kulcsfontosságú ügyfelek büdzséjének kezelése, a jövedelmezőség és a vállalat pénzügyi céljainak való megfelelés biztosítása.
• Hosszú távú kapcsolatok kiépítése és fenntartása az ügyfélszervezetek döntéshozóival.
• Az ügyfelek érdekeinek képviselete a vállalaton belül, igényeik támogatása és elégedettségük biztosítása.
• Az ügyfelek elvárásainak proaktív kezelése és a potenciális kockázatok azonosítása a magas szintű ügyfélmegtartás biztosítása érdekében.
2. Értékesítési növekedés és stratégia
• Vevőspecifikus stratégiák kidolgozása és végrehajtása az ügyfelek hosszú távú céljainak elérése és a bevételek növekedésének ösztönzése érdekében.
• Új üzleti lehetőségek azonosítása a meglévő ügyfeleknél az ügyfelek változó igényeinek megértése révén.
• Naprakész információk gyűjtése az iparági trendekről, a versenytársakról és a piaci feltételekről az ügyfelek igényeinek és a potenciális kihívásoknak az előrejelzése érdekében.
• A piaci ismeretek kihasználása a vállalat megoldásainak hatékony pozícionálása érdekében.
3. Ügyfelekkel való konzultáció és megoldások kidolgozása
• Az ügyfelek üzleti kihívásainak megértése és testreszabott megoldások kínálása.
• Stratégiai ismeretek és tanácsadási támogatás nyújtása az ügyfelek céljainak eléréséhez.
• Testreszabott megoldások javaslata az ajánlatnak az ügyfél céljaihoz való igazításával.
4. Teljesítményfigyelés
• A kiemelt vevők teljesítményének nyomon követése és mérése, biztosítva, hogy a szolgáltatási szintek megfeleljenek vagy meghaladják az elvárásokat.
• Rendszeres teljesítményértékelések végzése az ügyfelekkel a szolgáltatás minőségének felmérése és a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.
• Hosszú távú tervezés kidolgozása mérföldkövekkel és sikermutatókkal ellátott cselekvési terv elkészítésével.
5. Tárgyalás és szerződéskezelés
• Vezesse a szerződésmegújítási tárgyalásokat, biztosítva a kölcsönösen előnyös feltételeket és fenntartva a vállalat jövedelmezőségét.
• Vállaljon felelősséget a árréspolitika kialakításáért.
• Kezelje a komplex szerződéseket és stratégiai megbeszéléseket.
• Tárgyaljon és hajtson végre áremeléseket
6. Belső koordináció és stratégiai szerep
• Dolgozzon együtt más részlegekkel az ügyfélspecifikus igények kielégítése érdekében.
• A vállalaton belül az ügyfél nagyköveteként járjon el. A KAM nem csak terméket értékesít: gyakran több éven át tartó bizalmi kapcsolatot épít ki, és ügyfele növekedési partnereként jár el.
• Az auditok szerint tartsa be a hatályos szabványokat és a szervezeti előírásokat.
Elvárások
Tudás/készségek/profil
Stratégiai és szervezési készségek
• Stratégiai látásmód: képesség az ügyfelek fejlesztési lehetőségeinek felismerésére.
• Projektmenedzsment: belső és külső tevékenységek koordinálása, határidők és kötelezettségvállalások betartása.
• Önállóság és szigor.
• Piaci és versenyképességi információk: az igények előrejelzése és az ajánlatok hozzáigazítása.
• Műszaki és szakmai készségek
• Az ipari szektor ismerete: a termékek, a gyártási folyamatok és a műszaki korlátok megértése.
• B2B értékesítési technikák ismerete: hosszú értékesítési ciklus, komplex tárgyalások, megoldásértékesítés.
• Stratégiai ügyfélkezelés: kulcsfontosságú ügyfelek fejlesztésének és megtartásának képessége.
• Pénzügyi és kereskedelmi elemzés: az ügyfelek eredménykimutatásának olvasása, a haszonkulcs, a ROI stb. kiszámítása.
• CRM és digitális eszközök: eszközök ismerete
Interperszonális készségek
• Erős ügyfélközpontúság: szolgáltatói szemlélet, aktív hallgatás, az ügyfelek problémáinak megértése.
• Tárgyalási és diplomáciai készségek: komplex megbeszélések levezetése különböző érdekelt felekkel.
• Funkciók közötti vezetői készségek: belső csapatok (műszaki, gyártási, minőségbiztosítási) mozgósítása az ügyfelek igényei szerint.
• Világos és hatékony kommunikáció: írásban és szóban, angol és magyar nyelven.
Stratégiai és szervezési készségek
• Stratégiai látásmód: képesség az ügyfelek fejlesztési lehetőségeinek felismerésére.
• Projektmenedzsment: belső és külső tevékenységek koordinálása, határidők és kötelezettségvállalások betartása.
• Önállóság és szigor.
• Piaci és versenyképességi információk: az igények előrejelzése és az ajánlatok hozzáigazítása.
• Műszaki és szakmai készségek
• Az ipari szektor ismerete: a termékek, a gyártási folyamatok és a műszaki korlátok megértése.
• B2B értékesítési technikák ismerete: hosszú értékesítési ciklus, komplex tárgyalások, megoldásértékesítés.
• Stratégiai ügyfélkezelés: kulcsfontosságú ügyfelek fejlesztésének és megtartásának képessége.
• Pénzügyi és kereskedelmi elemzés: az ügyfelek eredménykimutatásának olvasása, a haszonkulcs, a ROI stb. kiszámítása.
• CRM és digitális eszközök: eszközök ismerete
Interperszonális készségek
• Erős ügyfélközpontúság: szolgáltatói szemlélet, aktív hallgatás, az ügyfelek problémáinak megértése.
• Tárgyalási és diplomáciai készségek: komplex megbeszélések levezetése különböző érdekelt felekkel.
• Funkciók közötti vezetői készségek: belső csapatok (műszaki, gyártási, minőségbiztosítási) mozgósítása az ügyfelek igényei szerint.
• Világos és hatékony kommunikáció: írásban és szóban, angol és magyar nyelven.
Amit kínálunk
- Változatos feladatok, új kihívások
- Jól felszerelt, új, modern munkakörnyezet
- Nyári és karácsonyi egy hetes termelés leállás, biztosítva a megérdemelt pihenést
- Éves szűrővizsgálatok kényelmes munkahelyi környezetben
- Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező bővülő vállalat, folyamatos fejlődési lehetőségekkel
- Fiatalos és innovatív csapat, emberközpontú vállalati kultúra
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Azonnali munkakezdés
- Széleskörű juttatási csomag
- Megbecsülés és biztonság, munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
Munkahelyi extrák
- Kávézó
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
- Ingyen ebéd
- Játéksarok
Céginformáció
https://gravicgroup.com/hu/
A Gravic Csoport a műszaki címkék nyomtatásának és stancolásának a szakértője A cég csoport több mint 50 éve stratégiai partnere a legnagyobb ipari vállalatoknak az ipari jelöléstechnika, nyomtatás és stancolás területén. Több minőségellenőrzési rendszert vezettünk be, kizárólag egyetlen cél, a vevőelégedettség érdekében. 50 év címkenyomtatási és stancolási tapasztalat birtokában a Gravic olyan jelölési és azonosítási megoldásokat kínál, amelyek minőségét már nem szükséges bizonygatni. Az ipari címkéink nagy választékából mindenki megtalálja azt a terméket, ami tökéletesen megfelel a specifikációinak: azonosításhoz és jelöléshez öntapadós, gravírozható és 3D-s címkéket, a hamisítás vagy a sérülések kivédésére biztonsági címkéket, a termékek nyomon követéséhez pedig RFID tag-gel ellátott elektronikus címkéket kínálunk. Az ipari azonosító címkéinken kívül különféle célokra szolgáló nyomtatott és kivágott ipari technikai anyagokat is gyártunk. Elő és hátlapjaink felöltöztetik és megvédik a termékeket: legyen szó akár rugalmas vagy merev kivitelekről, fény diffúzorokról kijelzők részére, vagy akár műszerfal kijelzőkről, mi gondoskodunk a teljes kivágási és nyomtatási folyamatról. Hasonló módon, a weboldalunkon megtalálhatóak még a védőfóliák és maszkoló szalagok is. Célunk, hogy a legtöbb anyagtípusra tudjunk nyomtatni és minden anyagot ki tudjunk vágni.
A Gravic Csoport a műszaki címkék nyomtatásának és stancolásának a szakértője A cég csoport több mint 50 éve stratégiai partnere a legnagyobb ipari vállalatoknak az ipari jelöléstechnika, nyomtatás és stancolás területén. Több minőségellenőrzési rendszert vezettünk be, kizárólag egyetlen cél, a vevőelégedettség érdekében. 50 év címkenyomtatási és stancolási tapasztalat birtokában a Gravic olyan jelölési és azonosítási megoldásokat kínál, amelyek minőségét már nem szükséges bizonygatni. Az ipari címkéink nagy választékából mindenki megtalálja azt a terméket, ami tökéletesen megfelel a specifikációinak: azonosításhoz és jelöléshez öntapadós, gravírozható és 3D-s címkéket, a hamisítás vagy a sérülések kivédésére biztonsági címkéket, a termékek nyomon követéséhez pedig RFID tag-gel ellátott elektronikus címkéket kínálunk. Az ipari azonosító címkéinken kívül különféle célokra szolgáló nyomtatott és kivágott ipari technikai anyagokat is gyártunk. Elő és hátlapjaink felöltöztetik és megvédik a termékeket: legyen szó akár rugalmas vagy merev kivitelekről, fény diffúzorokról kijelzők részére, vagy akár műszerfal kijelzőkről, mi gondoskodunk a teljes kivágási és nyomtatási folyamatról. Hasonló módon, a weboldalunkon megtalálhatóak még a védőfóliák és maszkoló szalagok is. Célunk, hogy a legtöbb anyagtípusra tudjunk nyomtatni és minden anyagot ki tudjunk vágni.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérem csatolja a magyar és angol nyelvű önéletrajzát!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
