GRAVIC Hungary Kft. logó

Key Account Manager (KAM)

Állás részletei

  • Cég neve

    GRAVIC Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    4031 Debrecen, Kígyóhagyma utca 2.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Headset
  • Elvárások

    • Angol felsőfok és
    • Magyar felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

A vállalat legértékesebb ügyfeleivel való szoros kapcsolatok kiépítése és fenntartása a kulcsfontosságú ügyfélmenedzser (KAM) feladata, aki fő kapcsolattartóként működik, kezeli a kulcsfontosságú ügyfeleket, garantálja az ügyfelek elégedettségét és felismeri a növekedési lehetőségeket. A KAM szorosan együttműködik a többfunkciós csapatokkal, hogy garantálja a lehető legjobb szolgáltatást és az egyes kulcsfontosságú ügyfelek egyedi igényeire szabott megoldások nyújtását.
A KAM feladata továbbá a kulcsfontosságú ügyfelekkel, azaz a vállalat legfontosabb és stratégiailag legjelentősebb ügyfeleivel való kapcsolatok ápolása.

Főbb célok
•    Kapcsolatok kiépítése és fenntartása a főbb ügyfelekkel.
•    Az ügyfelek kihívásainak, igényeinek és céljainak mélyreható megértése.
•    Hosszú távú értékteremtés az ügyfelek és a vállalat számára.
•    Hűségépítés az elvárások figyelembevételével és testreszabott megoldások kínálásával.

Főbb feladatok
1. Ügyfélkapcsolatok kezelése
•    A kijelölt kulcsfontosságú ügyfelek büdzséjének kezelése, a jövedelmezőség és a vállalat pénzügyi céljainak való megfelelés biztosítása.
•    Hosszú távú kapcsolatok kiépítése és fenntartása az ügyfélszervezetek döntéshozóival.
•    Az ügyfelek érdekeinek képviselete a vállalaton belül, igényeik támogatása és elégedettségük biztosítása.
•    Az ügyfelek elvárásainak proaktív kezelése és a potenciális kockázatok azonosítása a magas szintű ügyfélmegtartás biztosítása érdekében.
2. Értékesítési növekedés és stratégia
•    Vevőspecifikus stratégiák kidolgozása és végrehajtása az ügyfelek hosszú távú céljainak elérése és a bevételek növekedésének ösztönzése érdekében.
•    Új üzleti lehetőségek azonosítása a meglévő ügyfeleknél az ügyfelek változó igényeinek megértése révén.
•    Naprakész információk gyűjtése az iparági trendekről, a versenytársakról és a piaci feltételekről az ügyfelek igényeinek és a potenciális kihívásoknak az előrejelzése érdekében.
•    A piaci ismeretek kihasználása a vállalat megoldásainak hatékony pozícionálása érdekében.
3. Ügyfelekkel való konzultáció és megoldások kidolgozása
•    Az ügyfelek üzleti kihívásainak megértése és testreszabott megoldások kínálása.
•    Stratégiai ismeretek és tanácsadási támogatás nyújtása az ügyfelek céljainak eléréséhez.
•    Testreszabott megoldások javaslata az ajánlatnak az ügyfél céljaihoz való igazításával.
4. Teljesítményfigyelés
•    A kiemelt vevők teljesítményének nyomon követése és mérése, biztosítva, hogy a szolgáltatási szintek megfeleljenek vagy meghaladják az elvárásokat.
•    Rendszeres teljesítményértékelések végzése az ügyfelekkel a szolgáltatás minőségének felmérése és a fejlesztendő területek azonosítása érdekében.
•    Hosszú távú tervezés kidolgozása mérföldkövekkel és sikermutatókkal ellátott cselekvési terv elkészítésével.
5. Tárgyalás és szerződéskezelés
•    Vezesse a szerződésmegújítási tárgyalásokat, biztosítva a kölcsönösen előnyös feltételeket és fenntartva a vállalat jövedelmezőségét.
•    Vállaljon felelősséget a árréspolitika kialakításáért.
•    Kezelje a komplex szerződéseket és stratégiai megbeszéléseket.
•    Tárgyaljon és hajtson végre áremeléseket
6. Belső koordináció és stratégiai szerep
•    Dolgozzon együtt más részlegekkel az ügyfélspecifikus igények kielégítése érdekében.
•    A vállalaton belül az ügyfél nagyköveteként járjon el. A KAM nem csak terméket értékesít: gyakran több éven át tartó bizalmi kapcsolatot épít ki, és ügyfele növekedési partnereként jár el.
•    Az auditok szerint tartsa be a hatályos szabványokat és a szervezeti előírásokat.
 

Elvárások

Tudás/készségek/profil
Stratégiai és szervezési készségek
•    Stratégiai látásmód: képesség az ügyfelek fejlesztési lehetőségeinek felismerésére.
•    Projektmenedzsment: belső és külső tevékenységek koordinálása, határidők és kötelezettségvállalások betartása.
•    Önállóság és szigor.
•    Piaci és versenyképességi információk: az igények előrejelzése és az ajánlatok hozzáigazítása.
•    Műszaki és szakmai készségek
•    Az ipari szektor ismerete: a termékek, a gyártási folyamatok és a műszaki korlátok megértése.
•    B2B értékesítési technikák ismerete: hosszú értékesítési ciklus, komplex tárgyalások, megoldásértékesítés.
•    Stratégiai ügyfélkezelés: kulcsfontosságú ügyfelek fejlesztésének és megtartásának képessége.
•    Pénzügyi és kereskedelmi elemzés: az ügyfelek eredménykimutatásának olvasása, a haszonkulcs, a ROI stb. kiszámítása.
•    CRM és digitális eszközök: eszközök ismerete

Interperszonális készségek
•    Erős ügyfélközpontúság: szolgáltatói szemlélet, aktív hallgatás, az ügyfelek problémáinak megértése.
•    Tárgyalási és diplomáciai készségek: komplex megbeszélések levezetése különböző érdekelt felekkel.
•    Funkciók közötti vezetői készségek: belső csapatok (műszaki, gyártási, minőségbiztosítási) mozgósítása az ügyfelek igényei szerint.
•    Világos és hatékony kommunikáció: írásban és szóban, angol és magyar nyelven.
 

Amit kínálunk

  • Változatos feladatok, új kihívások
  • Jól felszerelt, új, modern munkakörnyezet
  • Nyári és karácsonyi egy hetes termelés leállás, biztosítva a megérdemelt pihenést
  • Éves szűrővizsgálatok kényelmes munkahelyi környezetben
  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező bővülő vállalat, folyamatos fejlődési lehetőségekkel
  • Fiatalos és innovatív csapat, emberközpontú vállalati kultúra
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Azonnali munkakezdés
  • Széleskörű juttatási csomag
  • Megbecsülés és biztonság, munka és magánélet egyensúlyának biztosítása

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen ebéd
  • Játéksarok

Céginformáció

https://gravicgroup.com/hu/

A Gravic Csoport a műszaki címkék nyomtatásának és stancolásának a szakértője A cég csoport több mint 50 éve stratégiai partnere a legnagyobb ipari vállalatoknak az ipari jelöléstechnika, nyomtatás és stancolás területén. Több minőségellenőrzési rendszert vezettünk be, kizárólag egyetlen cél, a vevőelégedettség érdekében. 50 év címkenyomtatási és stancolási tapasztalat birtokában a Gravic olyan jelölési és azonosítási megoldásokat kínál, amelyek minőségét már nem szükséges bizonygatni. Az ipari címkéink nagy választékából mindenki megtalálja azt a terméket, ami tökéletesen megfelel a specifikációinak: azonosításhoz és jelöléshez öntapadós, gravírozható és 3D-s címkéket, a hamisítás vagy a sérülések kivédésére biztonsági címkéket, a termékek nyomon követéséhez pedig RFID tag-gel ellátott elektronikus címkéket kínálunk. Az ipari azonosító címkéinken kívül különféle célokra szolgáló nyomtatott és kivágott ipari technikai anyagokat is gyártunk. Elő és hátlapjaink felöltöztetik és megvédik a termékeket: legyen szó akár rugalmas vagy merev kivitelekről, fény diffúzorokról kijelzők részére, vagy akár műszerfal kijelzőkről, mi gondoskodunk a teljes kivágási és nyomtatási folyamatról. Hasonló módon, a weboldalunkon megtalálhatóak még a védőfóliák és maszkoló szalagok is. Célunk, hogy a legtöbb anyagtípusra tudjunk nyomtatni és minden anyagot ki tudjunk vágni.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra való kattintás után kérem csatolja a magyar és angol nyelvű önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése