Rendszerinformatika Zrt. logo

Key Account Manager (IT kereskedelmi terület)

Állás részletei

  • Cég neve

    Rendszerinformatika Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Monitor (2 db)
    • Windows
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok


Kit keresünk?


Cégünk kereskedelmi osztályára keresünk olyan IT eszközöket értékesítő és ügyfeleinknél komplett beszerzési projekteket menedzselni tudó kollégát, aki a Rendszerinformatika szolgáltatási portfólióját kiegészítve, képes kereskedelmi igényket kezelni. Téged keresünk, ha fontos számodra az értékteremtés az ügyfeleink felé és közben tisztán tudod képviselni a vállalat érdekeit is.
 

  • Vevői kapcsolattartás, árajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése, nyílvántartása, nyomon követése
  • Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon
  • Ájánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése, nyílvántartása, nyomon követése
  • Projektek, határidők nyomon követése.
  • Szállítói kapcsolattartás, árajánlatok, megrendelések készítése, nyílvántartása, nyomon követése
  • Aktív közreműködés a napi feladatok ellátásában vevői és beszállítói oldalon
  • Áruk beérkezésének, kiszállításának ügyintézése a támogató csapat közreműködésével
  • Értékesítési és beszerzési folyamatok fejlesztésében való részvétel
  • Személyes, telefonos és emailes kapcsolattartás meglévő vevőkkel, beszállítókkal
  • Vevői látogatásokon, ártárgyalásokon való részvétel
  • Háttérmunkák, feladatok támogatása
  • Árubeszerzés, árajánlatok bekérése
  • Készletgazdálkodás, megfelelő készletszintek beállítása
  • Értékesítési és beszerzési folyamatok tökéletesítése
  • Kimutatások, stastisztikák készítése

Elvárások

 

  • Minimum középfokú végzettség
  • Beszerzésben és/ vagy értékesítésben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • Ügyfél orientáltság
  • Határozottság és eredményorientáltság
  • Önálló, precíz, felelősségteljes, pontos munkavégzés
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Kiváló problémamegoldó képesség és rugalmasság
  • Magabiztos Microsoft Office használat

Előnyt jelent

 

  • Jira feladatkezelő rendszer ismerete
  • DEEP vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Aktív kapcsolat magyarországi IT nagykereskedőkkel
  • Naprakész tudás notebookokról, PC-kről, kapcsolódó termékekről

Amit kínálunk

 

  • Munkavégzés helye: 13. kerület, 3. metró vonalán, modern irodai környezetben
  • 2010 óta működő, stabil és növekvő üzleti fejlődés, tőkeerős vállalati háttér
  • Magasan kvalifikált IT infrastruktúra
  • Rendkívül alacsony fluktuáció, az átlag foglalkoztatás 7,5 év
  • Munkaidő 8-17 h között napi 8 óra, fizetett ebédidővel
  • Próbaidő után heti 1 nap Home Office lehetőség
  • Fizetések évenkénti automatikus korrekciója ( hays salary guide )
  • Túlórakötelezettség nincs, a te döntésed, ha vállalsz, azt korrekt módon min. 150%-on számoljuk el 
  • Valódi értéket teremtő feladatok és munkavégzés
  • Támogató vezetőség, elkötelezett, segítőkész kollégák
  • Szakmai és emberi megbecsülés
  • A legfontosabb elvárás a hatékonyság, nem az elvek nélküli kifulladás a munkában
  • Prémium ügyfélkör, redukált stresszfaktor
  • Hosszútávú fejlődési- és karrierlehetőség
  • Teljesítményt támogató ultrapozitív légkör
  • Választható szakmai és soft skill tréningek, workshopok
  • Mentor és Junior Talent program
  • Minőségi eszközök a munkavégzéshez
  • Korlátlan mobiltelefon használat
  • + 1 nap születésnapi szabadság
  • Magánegészségügyi programok
  • Vevőink által biztosított kedvezmények ( pl.: fogorvosi ellátás, IT eszközvásárlás, hozzátartozói mobil előfizetés) 
  • Ajánlói rendszerek (üzletszerzés és toborzás)
  • Korlátlan kávé, tea és ásványvíz
  • Vállalati Well Being programok, mentális egészség fejlesztés
  • Munkaidőben bővítheted, karbantarthatod nyelvtudásod, belsős nyelvtanárral
  • Kerékpártároló, parkoló a mélygarázsban
  • Kutyabarát munkahely vagyunk
  • Családias légkör, havonta süti party-k, névnap, szülinap, évfordulók
  • Féléves "Hogy érzed magam" "Hogyan látod a céget" interjúk, vezetői validálással
  • Rengeteg céges program, amelyeket akár te is kitalálhatsz és megszervezhetsz
  • Minden nyári fesztiválon ott vagyunk

 


Tegyél próbára minket, ha találsz ismerőst a közösségi oldalakon, nyugodtan írj rá, kérdezd meg milyen nálunk dolgozni.
Céges értékrendszerünkről bővebben olvashatsz a honlapunkon az Értékeink menüpont alatt.

 

Munkahelyi extrák

  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

 


Kik vagyunk?


Független piaci szereplőként kínálunk, olyan komplex IT infrastruktúra szolgáltatási portfoliót, ami a fejlett adatközponti és adathálózati szolgáltatásokon túl, lényegében minden IT rendszerelemre tud egy rugalmas, kockázatmentes és havidíjba foglalt megoldást nyújtani. A cég eddigi 13 éve alatt, több mint 300 aktív infrastrukturális szolgáltatási elemet fejlesztettünk, melyek egy olyan IT szervezési stratégiát biztosítanak, amit Vevőink előszeretettel építenek be üzleti döntéseikbe.

 


Álláshirdetés jelentése