ICT Európa Finance Zrt. logo

Key account manager

Állás részletei

  • Cég neve

    ICT Európa Finance Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Headset
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A cégcsoport szolgáltatásainak értékesítése
  • Új ügyfelek felkutatása, új üzleti lehetőségek keresése, hosszú távú kapcsolatok kialakítása
  • Ügyféligények feltérképezése, tárgyalások szervezése és lebonyolítása, ajánlattétel és szerződéskötés
  • Meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, keresztértékesítés, portfolió menedzsment
  • Termék- és szolgáltatás-fejlesztésben való aktív részvétel, javaslattétel
  • Cégképviselet szakmai kiállításokon, fórumokon, kapcsolatépítés (networking)
  • A szakmai csapattal és az üzletágvezetőkkel szoros munkakapcsolat tartása
  • Együttműködés a marketing csapattal

Elvárások

 
  • Minimum 3 év tapasztalat  B2B értékesítésben
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • Nyitottság
  • Gyors és hatékony felhasználói szintű MS Excel programismeret
  • Önálló, hatékony és precíz munkavégzés
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (nem a nyelvvizsga megléte számít)
  • Jogosítvány megléte és aktív vezetési rutin 

Előnyt jelent

 
  • Számviteli és adózási ismeretek
  • Sales CRM rendszer(ek) ismerete, használati tapasztalat

Amit kínálunk

 
  • Céges autót biztosítunk
  • Az ügyfelek sokrétűségéből adódóan változatos feladatokkal és szakmai kihívásokkal találkozhatsz
  • Hallgatunk a véleményedre, fejlesztési javaslataidra
  • Nálunk komoly fejlődési lehetőség vár rád
  • Stabil, kiemelkedő jövedelmet kínálunk
  • Dinamikus, fiatalos csapatunknak rendszeresen szervezünk csapatépítéseket és közös programokat
  • Munkavállalóink igényeit folyamatosan felmérjük, visszajelzéseiket komolyan vesszük
  • Otthoni és rugalmas munkavégzést biztosítunk

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Az ICT Európa Magyarország legdinamikusabban növekvő, és az egyik legnagyobb magyar tulajdonban lévő ügyviteli szolgáltató csoportja.
Cégünk a Russell Bedford International nemzetközi tanácsadó hálózat magyarországi tagvállalata. A Russel Bedford International a világ 100 országában, 350 irodát üzemeltet, 8 000 magasan képzett szakemberrel.

Jelentkezés módja

Amennyiben képesnek érzed magad a munkakör betöltésére, várjuk fényképes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Álláshirdetés jelentése