ITL Group Kft logó

Key Account Manager (francia nyelvtudással)

Állás részletei

  • Cég neve

    ITL Group Kft

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Francia középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Stabil, hosszú távú és bizalmi kapcsolatok kiépítése és fenntartása az ügyfelekkel;
  • Ügyféligények mélyreható megértése és az ezekre szabott, valóban működő megoldások kidolgozása;
  • Folyamatos visszajelzések figyelemmel kísérése, és ezek aktív beépítése a munkádba;
  • Tanácsadási és üzleti szolgáltatásaink ajánlása új és meglévő ügyfeleknek;
  • Üzleti ajánlatok, szerződések és tenderek előkészítése – a minőség és profizmus jegyében;
  • Piac- és versenytárselemzés, iparági trendek követése – hogy mindig egy lépéssel előrébb járjunk;
  • Pénzügyi adminisztráció (számlázás, banki ügyek) precíz és megbízható intézése;
  • Részvétel szakmai eseményeken, új üzleti lehetőségek felkutatása;
  • Kiegészítő szolgáltatások proaktív ajánlása ügyfeleink valódi igényeire reagálva;
  • Szoros együttműködés a tanácsadói csapattal és más részlegeinkkel – mert nálunk a közös munka érték;
  • Riportok és előrejelzések készítése – stratégiai döntések megalapozásához.

Elvárások

  • Gazdasági vagy üzleti felsőfokú végzettség;
  • 3-5 év tapasztalat ügyfélkapcsolat-kezelés, tanácsadás vagy értékesítés területén;
  • Magabiztos francia és angol nyelvtudás szóban és írásban is;
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek;
  • Proaktív, önálló munkavégzésre képes hozzáállás és jó problémamegoldó képesség;
  • Stratégiai gondolkodás és erős üzleti szemlélet;
  • MS Office programok magabiztos használata;
  • Előny: további idegen nyelv ismerete.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés;
  • Rugalmas munkavégzés – az irodából és otthonról is dolgozhatsz;
  • Nemzetközi kapcsolatok és projektek;
  • Inspiráló, támogató csapat, ahol mindenki véleménye számít;
  • Szakmai fejlődési lehetőség és kihívások, amikből tanulni lehet;
  • Változatos munkanapok, ahol egyszerre számít a kreativitás és a rendszerben való gondolkodás;
  • Stabil, megbízható háttér és bizalmi légkör.

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest és Home Office.

Céginformáció

Partnerünk egy nemzetközi tanácsadócég, amely világszerte nyújt átfogó pénzügyi és üzleti megoldásokat. Munkájuk során a legfontosabb számukra az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása, és az, hogy valódi értéket teremtsenek.

Most egy olyan új kollégát keresünk a csapatukba, aki szeret változatos, kihívásokkal teli feladatokon dolgozni, és szívesen lenne része egy barátságos, támogató és motiváló nemzetközi környezetnek. Ha olyan helyet keresel, ahol számít a véleményed, támogatják a fejlődésed, és ahol nemcsak szakmailag, hanem emberileg is jó érzés dolgozni, akkor náluk a helyed!

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése