Állás részletei
-
Cég neve
Europ Assistance Magyarország Kft.
-
Munkavégzés helye
1134 Budapest, Váci út 36-38.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Europ Assistance Magyarország Kft.
Key Account Manager
Amit kínálunk
- Átlagon felüli alapbér és éves bónuszrendszer
- Céges notebook, mobiltelefon
- Rugalmas munkarend, rendszeres home office lehetőség
- Céges, egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
- Modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet, első osztályú lokáción
- Kiváló szakmai fejlődési és tanulási-, egyúttal hosszú távú és változatos munkalehetőség
- Vállalati rendezvények (karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)
Főbb feladatok, munkák
- Meglévő autós partnerekkel (márkaimportőrök, lízing cégek, flottakezelők, stb.) történő folyamatos kapcsolattartás, az ügyféligények megértése és feltárása. A portfólió gondozása mind az árbevétel, mind pedig a minőségi mutatók tekintetében.
- Az éves árbevétel növelése, új termékek értékesítése, a meglévők felfelé mozgatása.
- Kapcsolatépítés új partnerekkel, az ehhez kapcsolódó üzleti tárgyalások kivitelezése.
- Szerződésmegújítási és ártárgyalások végigvitele, kölcsönösen előnyös feltételek biztosítása mind a vállalat, mind az érintett ügyfelek számára.
- Az értékesítéshez kapcsolódó ajánlatok, tenderanyagok elkészítése, szakmai tanácsadás a partnerek felé. Tendereken történő részvétel teljeskörű managementje.
- Új és meglévő termékek fejlesztésében és döntés előkészítési folyamatokban való tevőleges részvétel, javaslattétel. Aktív együttműködés a társosztályokkal a meglévő termékek fejlesztésében, az új termékek bevezetésében és az ezzel kapcsolatos feladatok managementje.
- A versenytársi tevékenységek, az iparági trendek és a piaci fejlemények naprakész követése, az ügyfelek igényeiben bekövetkező változások előrejelzése és a megoldások testre szabása.
- Részvétel az éves tervezésben.
- A munkakörhöz kapcsolódó jelentések, riportok készítése a vezetőség számára.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Meglévő és releváns tapasztalat Autóipari és/vagy Biztosítási szektorban
- Minimum 2 éves, hasonló értékesítési, üzletfejlesztési munkakörben szerzett mérvadó tapasztalat
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Felsőfokú (lehetőleg gazdálkodás/menedzsment vagy értékesítés/kereskedelem szakirányú) végzettség
- Aktív jogosítvány
- MS Office (különösen PowerPoint és Excel) felhasználói szintű használata
- Kiemelkedő üzleti érzék, kitartó, eredmény- és nyereségorientált attitűd
- Átlagon felüli kapcsolatteremtőkészség és tárgyalóképesség
- Proaktivitás
- Erős analitikus képesség
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Együttműködési készség, csapatmunka
- Igényes, precíz munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Multinacionális cégismeret/háttér
- Projekt management tapasztalat
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Key Account Manager
Jelentkezés módja
A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a motivációs leveleddel együtt a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és/vagy angol nyelven.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése