Europ Assistance Magyarország Kft. logo

Key Account Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Europ Assistance Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Europ Assistance Magyarország Kft.

Key Account Manager

Amit kínálunk

  • Átlagon felüli alapbér és éves bónuszrendszer
  • Céges notebook, mobiltelefon
  • Rugalmas munkarend, rendszeres home office lehetőség
  • Céges, egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
  • Modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet, első osztályú lokáción
  • Kiváló szakmai fejlődési és tanulási-, egyúttal hosszú távú és változatos munkalehetőség
  • Vállalati rendezvények (karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)

Főbb feladatok, munkák

  • Meglévő autós partnerekkel (márkaimportőrök, lízing cégek, flottakezelők, stb.) történő folyamatos kapcsolattartás, az ügyféligények megértése és feltárása. A portfólió gondozása mind az árbevétel, mind pedig a minőségi mutatók tekintetében.
  • Az éves árbevétel növelése, új termékek értékesítése, a meglévők felfelé mozgatása.
  • Kapcsolatépítés új partnerekkel, az ehhez kapcsolódó üzleti tárgyalások kivitelezése.
  • Szerződésmegújítási és ártárgyalások végigvitele, kölcsönösen előnyös feltételek biztosítása mind a vállalat, mind az érintett ügyfelek számára.
  • Az értékesítéshez kapcsolódó ajánlatok, tenderanyagok elkészítése, szakmai tanácsadás a partnerek felé. Tendereken történő részvétel teljeskörű managementje.
  • Új és meglévő termékek fejlesztésében és döntés előkészítési folyamatokban való tevőleges részvétel, javaslattétel. Aktív együttműködés a társosztályokkal a meglévő termékek fejlesztésében, az új termékek bevezetésében és az ezzel kapcsolatos feladatok managementje.
  • A versenytársi tevékenységek, az iparági trendek és a piaci fejlemények naprakész követése, az ügyfelek igényeiben bekövetkező változások előrejelzése és a megoldások testre szabása.
  • Részvétel az éves tervezésben.
  • A munkakörhöz kapcsolódó jelentések, riportok készítése a vezetőség számára.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Meglévő és releváns tapasztalat Autóipari és/vagy Biztosítási szektorban
  • Minimum 2 éves, hasonló értékesítési, üzletfejlesztési munkakörben szerzett mérvadó tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Felsőfokú (lehetőleg gazdálkodás/menedzsment vagy értékesítés/kereskedelem szakirányú) végzettség
  • Aktív jogosítvány
  • MS Office (különösen PowerPoint és Excel) felhasználói szintű használata
 
  • Kiemelkedő üzleti érzék, kitartó, eredmény- és nyereségorientált attitűd
  • Átlagon felüli kapcsolatteremtőkészség és tárgyalóképesség
  • Proaktivitás
  • Erős analitikus képesség
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Együttműködési készség, csapatmunka
  • Igényes, precíz munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Multinacionális cégismeret/háttér
  • Projekt management tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a motivációs leveleddel együtt a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és/vagy angol nyelven.


Álláshirdetés jelentése