DHL Freight Hungary Forwarding and Logistics LLC logó

Key Account Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    DHL Freight Hungary Forwarding and Logistics LLC

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A DHL GLOBAL FORWARDING ÉS FREIGHT Európa egyik legnagyobb légi, tengeri és közúti szállítmányozója KEY ACCOUNT MANAGER kollégát keres magyarországi csapatába.

  • Jó kapcsolat kialakítása a Key Account ügyfelekkel a bevételek és a volumen, valamint a DHL piaci részesedésének növelése érdekében, az értékesítési stratégia alapján
  • A DHL vezető termékek-, és a központi támogató termékek - és szolgáltatások ajánlása a Key Account szegmensnek a DHL Global Forwarding és Freight Magyarországon belül
  • Ügyfelek támogatása az összes felmerülő szállítási probléma megoldása érdekében, növelve a vevők elégedettségét és a bizalmat a cég felé
  • Key Account lehetőségek elemzése a magyar piacon, és erős együttműködés a nemzetközi Key Account területekkel az üzlet fejlesztése érdekében.
  • Ügyfél specifikus megoldások kifejlesztése együttműködésben minden releváns területtel
  • A Key Account követelmények elemzése, felülvizsgálata és értékelése, és gyors reakció a megfelelő megoldások kidolgozásával
  • Potenciálisan Key Account ügyfelek felkutatása, a piac feltérképezése, konkurenciafigyelés
  • A mindenkor használatos CRM rendszer naprakészen tartása, a bevezetett adatok valóságtartalmának ellenőrzése
  • A mindenkor használatos árkalkulációs rendszerek alkalmazása
  • A rendelkezésre bocsájtott ügyféladatbázisok használata
  • Az ügyfelek támogatása technikai megoldások ajánlásával a DHL széles palettájáról
  • Tendereken való részvétel, azok hatékony kezelése, szerződéskötések teljes körű lebonyolítása
  • Az értékesítési célok elérése és törekvés azok túlteljesítésére
  • Előkészítési és támogató feladatok az éves költségvetés folyamatában
  • Felsőfokú szakirányú iskolai végzettség (gazdasági/értékesítési/logisztikai)
  • Releváns, logisztikai/szállítmányozási területen szerzett legalább 2-3 éves értékesítői tapasztalat
  • Angol és/vagy német nyelv legalább középfokú ismerete
  • Aktív felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Egyéb: B kategóriás jogosítvány
     

Készségek, kompetenciák

  • Csapatjátékos, de önállóan is tud dolgozni
  • Jó érvelési, kommunikációs képesség
  • Rugalmasság
  • Precíz munkavégzés
  • Ügyfélközpontúság
  • versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások
  • céges mobiltelefon
  • céges laptop
  • vállalati gépjármű
  • stabil, multinacionális vállalati háttér
  • modern iroda, nagyon jó munkahelyi légkör
  • folyamatos szakmai fejlődési- és karrier lehetőség
  • Munkavégzés helye

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.


Álláshirdetés jelentése