Állás részletei
-
Cég neve
DHL Freight Hungary Forwarding and Logistics LLC
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
A DHL GLOBAL FORWARDING ÉS FREIGHT Európa egyik legnagyobb légi, tengeri és közúti szállítmányozója KEY ACCOUNT MANAGER kollégát keres magyarországi csapatába.
Feladataid lesznek
- Jó kapcsolat kialakítása a Key Account ügyfelekkel a bevételek és a volumen, valamint a DHL piaci részesedésének növelése érdekében, az értékesítési stratégia alapján
- A DHL vezető termékek-, és a központi támogató termékek - és szolgáltatások ajánlása a Key Account szegmensnek a DHL Global Forwarding és Freight Magyarországon belül
- Ügyfelek támogatása az összes felmerülő szállítási probléma megoldása érdekében, növelve a vevők elégedettségét és a bizalmat a cég felé
- Key Account lehetőségek elemzése a magyar piacon, és erős együttműködés a nemzetközi Key Account területekkel az üzlet fejlesztése érdekében.
- Ügyfél specifikus megoldások kifejlesztése együttműködésben minden releváns területtel
- A Key Account követelmények elemzése, felülvizsgálata és értékelése, és gyors reakció a megfelelő megoldások kidolgozásával
- Potenciálisan Key Account ügyfelek felkutatása, a piac feltérképezése, konkurenciafigyelés
- A mindenkor használatos CRM rendszer naprakészen tartása, a bevezetett adatok valóságtartalmának ellenőrzése
- A mindenkor használatos árkalkulációs rendszerek alkalmazása
- A rendelkezésre bocsájtott ügyféladatbázisok használata
- Az ügyfelek támogatása technikai megoldások ajánlásával a DHL széles palettájáról
- Tendereken való részvétel, azok hatékony kezelése, szerződéskötések teljes körű lebonyolítása
- Az értékesítési célok elérése és törekvés azok túlteljesítésére
- Előkészítési és támogató feladatok az éves költségvetés folyamatában
Amit kérünk
- Felsőfokú szakirányú iskolai végzettség (gazdasági/értékesítési/logisztikai)
- Releváns, logisztikai/szállítmányozási területen szerzett legalább 2-3 éves értékesítői tapasztalat
- Angol és/vagy német nyelv legalább középfokú ismerete
- Aktív felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
- Egyéb: B kategóriás jogosítvány
Készségek, kompetenciák
- Csapatjátékos, de önállóan is tud dolgozni
- Jó érvelési, kommunikációs képesség
- Rugalmasság
- Precíz munkavégzés
- Ügyfélközpontúság
Amit mi kínálunk
- versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások
- céges mobiltelefon
- céges laptop
- vállalati gépjármű
- stabil, multinacionális vállalati háttér
- modern iroda, nagyon jó munkahelyi légkör
- folyamatos szakmai fejlődési- és karrier lehetőség
- Munkavégzés helye
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
