Delta Systems Kft. logo

Key account manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Delta Systems Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Delta Systems Kft.

Key account manager

Feladatok

  • Meglévő Ügyfelekel napi szintű kapcsolattartás, új igények feltárása- kigenerálása, igény elemzése
  • Új Ügyfelek és piaci lehetőségek folyamatos figyelemmel kísérése, felkutatása
  • Értékesítés orientált, folyamatos kapcsolattartás a meglévő Partnerekkel és az ügyféladatbázis folyamatos fejlesztése, megújítása
  • Meglévő Partnerek megoldásainak napi szintű ismerete, jövőbeli együttműködő Partneri kapcsolatok kialakítása
  • Árajánlatok készítése, tárgyalások előkészítése, lebonyolítása, szerződéskötés és után követés
  • Megrendelések megvalósulásának nyomon követése
  • Ügyfélbizalom építése és fenntartása
  • Tender anyagok kidolgozása, tender előkészítésekben való részvétel
  • Üzletfejlesztési- és értékesítési stratégia kidolgozásában való részvétel, döntéselőkészítő anyagok készítése
  • Versenytársak, partnerek, piac figyelemmel kísérése
  • Elemzések, jelentések készítése a vezetőség felé;
  • Vállalati CRM rendszer napi használata
  • Szoros együttműködés a vállalat társosztályaival
  • Szakmai rendezvényeken, Ügyfél találkozókon való aktív részvétel

Elvárások

  • Legalább 3 év értékesítési tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség (mérnök-közgazdász, kereskedelem vagy műszaki szakirányú diploma előny)
  • Erős értékesítői attitűd
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Felelősséget vállaló jellem, Ügyfélorientált szemlélet
  • Önálló munkavégzés, tanulási képesség
  • Nyílt, kommunikatív hozzáállás
  • Gyors, rendszerező gondolkodás, problémamegoldó képesség
  • B kategóriás jogosítvány és aktív vezetési rutin
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeret

Előnyt jelent:

  • Közlekedési területen szerzett értékesítési vagy projektmenedzsment tapasztalat
  • Informatikai területen szerzett értékesítési vagy projektmenedzsment tapasztalat
  • Szakmai referencia megadása
  • Budapesti vagy ahhoz közeli lakhely

Amit ajánlunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Stabil, megbízható munkáltatói háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség, képzések
  • Teljes körű háttértámogatás

 

Munkavégzés helye: Budapest

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager

Álláshirdetés jelentése