BizWorks Kft. logó

Key Account Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    BizWorks Kft.

  • Munkavégzés helye

    Országos lefedettség
  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A Bizworks Kft. megbízó felek által leírt értékesítési, ügyviteli és dokumentumkezelési folyamat betartása,
  • Kiemelt kereskedők proaktív akvizíciója, új üzletnyitások hatékony és minőségi kezelése. TOP és Prémium ügyfélkörön kívüli lead generálás az Ügyfélkapcsolati terület részére.
  • Dedikált kiemelt ügyfélkörben átfogó és közvetlen kiszolgálási felelősség, különösen az alábbi feladatok kapcsán:
  • új lead kezelés, onboarding, árazás, ajánlat kiküldés,
  • szerződéskötési folyamat nyomon követése és adminisztrációja,
  • terminál csere, terminál leszerelés, terminál rárendelés
  • új telephely, jutalék- /szerződés módosítás kezelés
  • adattisztítás CRM-ben (email, telefon, kontakt, stb)
  • panaszkezelés koordinációja és támogatása
  • Változás bejelentőt érintő igényt, elszámolás bekérést, tranzakció nyomonkövetést és pénzügyi lekérdezéseket az Ügyfélkapcsolati terület adminisztratív támogatásával biztosítja a kiemelt ügyfélkörben
  • Lead agent partnerek felkutatása és proaktív kezelése,
  • Kapcsolattartás a megbízó helyi üzleti és külföldi támogató területeivel
  • Együttműködés és kapcsolattartás a banki és egyéb partnerekkel,
  • A cég képviselete rendezvényen, kiállításon és egyéb fórumokon
  • Rendszeres és eseti riporting, elemzési és egyéb célfeladatok ellátása
  • Fenti feladatok dokumentálása, értékelése, beszámolás a vezetőnek.

Elvárások

  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, értékesítői szemlélet
  • Önálló, precíz munkavégzés,
  • Rendszerező, megoldáskereső hozzáállás,
  • Legalább 5 év értékesítési tapasztalat,
  • Excel használat,
  • Szóban és írásban egyaránt angol nyelvtudás rutin,
  • Büntetlen előélet,

Előnyt jelent

Banki, informatikai területen betöltött hasonló munkakör előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely
  • Kiváló csapatszellem és munkakörnyezet
  • Változatos, kihívásokkal teli munka
  • Versenyképes fizetés (alapfizetés + jutalék)
  • Mobiltelefon
  • Laptop
  • Home Office lehetőség
  • ​Céges autó

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Amennyiben alkalmasnak érzi magát az itt ismertetett munkakör betöltésére, kérem, küldje el fényképes önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva. Kérjük, a tárgyban jelölje meg, a megpályázott pozíciót és levélben adja meg fizetés igényét, valamint írja meg, miért jelentkezett az állásra!

Álláshirdetés jelentése