Assist-Trend Kft. logó

Key account manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Assist-Trend Kft.

  • Munkavégzés helye

    Pest megye
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Tablet
    • Laptop
    • Mobiltelefon
    • Céges autó
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Higiéniai termékek és szolgáltatások értékesítése országos/régiós lefedettséggel
  • Új ügyfelek felkutatása, szerződéskötés, aktív részvétel az értékesítési folyamatokban
  • Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, portfólió bővítés
  • Személyes látogatások, konzultációk, bemutatók és képzések szervezése, lebonyolítása
  • Ügyfelek hosszú távú együttműködésre motiválása
  • Ajánlatok készítése, szerződéskötések, rendelések koordinálása
  • A szerződéses feltételek betartatása
  • Részvétel szakmai rendezvényeken, kiállításokon, konferenciákon
  • Piackutatás, gazdasági változások nyomon követése
  • Rendszeres riportálás a vezetőség felé
  • Oktatások szervezése ügyfelek és területi képviselők számára
  • Pályázatok felkutatása, elkészítése, lebonyolítása
  • Együttműködés és közös munkavégzés a területi képviselőkkel, területfejlesztésben való aktív részvétel
  • Részvétel új termékkör felkutatásában
  • Magasfokú termékismeret elsajátítása, folyamatos tudásszint fejlesztés
  • Értékesítési csatornák bővítése
  • Vállalati célok és stratégiák követése
  • Rendelkezésre álló statisztikai adatok feldolgozása, értékelése
  • Közös munka a rendszer területi képviselőivel, területfejlesztés

Elvárások

  • Értékesítési tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs készség, problémamegoldó és stratégiai gondolkodás
  • Ügyfélorientált hozzáállás, üzleti szemlélet
  • Pozitív, reprezentatív és csapatjátékos személyiség
  • A vállalat céljainak és stratégiájának megértése és képviselete

Előnyt jelent

  • Kiemelt ügyfelek kezelésében szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • Tapasztalat a higiéniai szektorban
  • Aktív kapcsolati háló a HORECA szektorban
  • Felsőfokú végzettség
  • Mosodai területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér + teljesítményalapú jutalék
  • Cafetéria juttatás
  • Szolgálati gépjármű
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Változatos, kihívást jelentő feladatok egy stabil, növekvő cégnél
  • Munkavégzés helye: 90% területi munka, 10% központi iroda

Céginformáció

Magyar tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő vállalatcsoport keres tapasztalt és ambiciózus Key Account Manager munkatársat higiéniai termékeket és szolgáltatásokat forgalmazó rendszerébe.

Jelentkezés módja

„Jelentkezem” gombra kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát, bérigény megjelölésével.

Álláshirdetés jelentése