Helit logó

Készletgazda prémium élelmiszer termék kategória

Állás részletei

  • Cég neve

    Helit

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1117 Budapest, Budafoki út 209.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Szeretnél egy piacvezető, dinamikusan fejlődő vállalat beszerzési csapatának tagja lenni?

Szenvedélyed a gasztronómia és érdekel, hogyan jutnak a legjobb alapanyagok az asztalodra?

Meguntad a mostani munkádat vagy ki szeretnéd próbálni magad egy más területen?

Szereted, ha megbecsülik és értékelik a teljesítményed?

Ha kérdéseinkre IGEN a válasz, csatlakozz hozzánk!

Csatlakozz a Helit Nagykereskedelem Kft. csapatához, ahol prémium élelmiszer termékekkel dolgozhatsz, és ahol a készletgazdaként nemcsak adminisztrálsz majd, hanem aktív szereplője leszel az értékteremtésnek

  • Stabil nagyvállalati hátteret és hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk.
  • Közvetlen és barátságos munkahelyi légkörben dolgozunk.
  • A hatékonyság és az innováció fontos része mindennapjainknak.
  • Ügyfél- és megoldás központúan gondolkodunk.
  • Támogató és segítőkész kollégákkal és vezetőkkel dolgozhatsz.
  • A munkavégzés helye tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető.
  • A belépésed napjától mentor segít a munkafeladatok elsajátításában, a tanulásban.
  • Pörgős, változatos feladatok várnak Rád.
  • Általános munkarendben dolgozhatsz (napi 8 óra munkavégzés és ebédidő).
  • Béred egy kisebb részét egyéni teljesítményed alapján kapod, így az saját sikereidet is tükrözi.
  • Időközönként céges csapatépítőkkel és céges programokkal színesítjük a mindennapokat.
  • Egészségmegőrző programokkal támogatjuk jólétedet.
  • Dolgozói vásárlói kedvezményt biztosítunk – kedvezményes vásárlási lehetőség saját termékeinkből
  • Home office lehetőséget biztosítunk
  • Nálunk a pontosság és a minőség kéz a kézben jár – hiszünk abban, hogy a jól szervezett készletgazdálkodás alapja a megbízhatóságnak és a kiváló vásárlói élménynek

  • Beszállítóinkkal és a beszerzői csapattal szoros együttműködésben biztosítod a prémium termékek optimális készletszintjét
  • Előkészíted és adminisztrálod a megrendeléseket, kezeled az ide tartozó dokumentációkat
  • Elemzed a forgási sebességet és a szavatossági időket, és javaslatokat teszel a hatékonyság növelésére.
  • Hozzád fog tartozni az EKÁER ügyintézés
  • Részt veszel új termékek bevezetésében – Te biztosítod, hogy minden időben elérhetővé váljon.
  • Kezeled a beszerzési adatokat, árakat, riportokat, kalkulációkat.
  • Részt veszel promóciók előkészítésében, akciós terméklisták kialakításában.
  • Aktívan részt veszel a beszállítók felé történő reklamációkezelésben

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel (érettségi).
  • Van hasonló munkakörben és területen szerzett legalább 1 éves szakmai tapasztalatod.
  • Magabiztos az Excel tudásod (Pivot táblák), és kiváló analitikai képességed van.
  • Ismered és korábban használtad is az SAP-t.
  • Ügyfél- és megoldás központúan gondolkozol
  • Megbízhatóság, precizitás, szabálykövetés jellemez a munkavégzés során.
  • Kiváló a kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed.
  • Igazi csapatjátékos vagy, aki fejlődni szeretne és nyitott az új dolgokra.
  • Gyorsan és hatékonyan találsz megoldást a felmerülő problémákra.
  • Figyelsz a költséghatékonyságra és tudatosan gazdálkodsz az erőforrásokkal.
  • Van kereskedelmi szakirányon szerzett végzettséged.
  • Angol és/vagy német nyelvtudásod kommunikációképes.
  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése