Prohuman Zrt. logo

Kereskedelmi ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Prohuman Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, Pest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Prohuman Zrt.
Partnercégünk professzionális televíziós eszközök és rendszerek nagykereskedelmével foglalkozik, megrendelésszámuk növekedése miatt az alábbi pozíció betöltésére keresnek új kollégát:

Kereskedelmi ügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

  • Beszerzési rendelések teljes körű ügyintézése, beszállítókkal való kapcsolattartás
  • Szállítmányozási feladatok bonyolítása, szállítmányok nyomonkövetése
  • Vámügyintézés, termékek tarifálása, vámcsoport irányába vámkezelési megbízás leadása, NAV és vámcsoport által kiállított vámdokumentumok ellenőrzése
  • Törzsadatok kezelése és frissítése az ügyviteli rendszerben
  • Készletmozgások adminisztrációja az ügyviteli rendszerben
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 2-3 éves logisztikai területen szerzett releváns tapasztalat
  • Középfokú, magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szint
  • Nyitott személyiség
  • Proaktív, problémamegoldó szemlélet
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Microsoft Navision ismerete
  • Amit kínálunk:

  • Hosszú távú munkalehetőség családias hangulatú cégnél
  • Versenyképes alapbér
  • Angol nyelvtanulási lehetőség
  • Heti 1-2 nap home office
  • Jelentkezés az állásra:

    Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, várjuk jelentkezésedet!

    Álláshirdetés jelentése