Állás részletei
-
Cég neve
HUNLAND-TRADE Kft.
-
Munkavégzés helye
2347 Bugyi, Alsóráda puszta
-
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol alapfok
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
HUNLAND-TRADE Kft.
Cégcsoportunk immáron 30 éves múltra visszatekintő, mára több, mint 800 főt számláló, folyamatos fejlődésben lévő piacvezető vállalat, mely jelenleg is az élőállat kereskedelem globális piactere - kapocs az állattenyésztők és kereskedők között.
Sikerünk kulcsa a dinamizmus, a lendületes és kitartó csapatmunka, melynek Te is részese lehetsz!
Cégünk most kereskedelmi területen is bővül, így várjuk jelentkezésed Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/ pozícióba!
Sikerünk kulcsa a dinamizmus, a lendületes és kitartó csapatmunka, melynek Te is részese lehetsz!
Cégünk most kereskedelmi területen is bővül, így várjuk jelentkezésed Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/ pozícióba!
Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/
Milyen feltételeket biztosítunk?
Cégcsoportunk struktúrájából adódóan sokszínűséget, változatosságot, modern munkakörnyezetet biztosítunk, és elkötelezettek vagyunk a felelős állattartás iránt. Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt, home office-t, folyamatos képzési és fejlődési lehetőséget nyújtunk kollégáink számára.
Munkatársaink lételeme a siker - ha Te is erre vágysz, a Hunland teljes odaadással támogatja ambícióid megvalósítását!
Munkatársaink lételeme a siker - ha Te is erre vágysz, a Hunland teljes odaadással támogatja ambícióid megvalósítását!
Milyen feladatokra számíthatsz?
- önállóan kezeled a bel-és külkereskedelmi ügyleteket,
- folyamatosan kapcsolatot tartasz a gazdasági szereplőkkel (beszállítókkal, társosztályokkal, fuvarszervezőkkel, telepekkel, felvásárlókkal és hivatalokkal),
- a kapcsolódó dokumentációkat precízen, pontosan, határidőre készíted el,
- lesznek adminisztratív feladataid, melyek alapját a hatályos jogszabályok adják,
- felelős leszel az osztályra beérkező kérések, igények, megrendelések gyors, rugalmas és pontos kezelésért,
- rendszeres, és eseti riportokat készítesz
Mit várunk tőled?
- rendelkezel legalább középfokú végzettséggel,
- nemzetközi szállítmányozásban/külkereskedelemben szerzett szakmai tapasztalattal bírsz,
- nem okoz gondot az angol nyelvű kapcsolattartás (levelezés, telefon),
- szívesen vállalod a hétköznapi fix délutáni munkavégzést 12 és 20 óra közötti időintervallumban,
- magabiztosan kezeled az irodai szoftvereket (MS Word, MS Excel),
- jó kommunikációs készség, felelősségteljes, önálló, precíz, gyors munkavégzés jellemez,
- nyomás alatt is jól teljesítesz,
- csapatjátékosnak tartod magad,
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- felsőfokú végzettséged előnyként értékeljük
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Kereskedelmi munkatárs
- Projektmenedzser
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése