HUNLAND-TRADE Kft. logo

Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/

Állás részletei

  • Cég neve

    HUNLAND-TRADE Kft.

  • Munkavégzés helye

    2347 Bugyi, Alsóráda puszta

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

HUNLAND-TRADE Kft.
Cégcsoportunk immáron 30 éves múltra visszatekintő, mára több, mint 800 főt számláló, folyamatos fejlődésben lévő piacvezető vállalat, mely jelenleg is az élőállat kereskedelem globális piactere - kapocs az állattenyésztők és kereskedők között.
Sikerünk kulcsa a dinamizmus, a lendületes és kitartó csapatmunka, melynek Te is részese lehetsz!
Cégünk most kereskedelmi területen is bővül, így várjuk jelentkezésed Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/ pozícióba!

Kereskedelmi projekt koordinátor /fix délutáni munkavégzés export fókusszal/

Milyen feltételeket biztosítunk?

Cégcsoportunk struktúrájából adódóan sokszínűséget, változatosságot, modern munkakörnyezetet biztosítunk, és elkötelezettek vagyunk a felelős állattartás iránt. Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszonyt, home office-t, folyamatos képzési és fejlődési lehetőséget nyújtunk kollégáink számára.
Munkatársaink lételeme a siker - ha Te is erre vágysz, a Hunland teljes odaadással támogatja ambícióid megvalósítását!

Milyen feladatokra számíthatsz?

  • önállóan kezeled a bel-és külkereskedelmi ügyleteket,
  • folyamatosan kapcsolatot tartasz a gazdasági szereplőkkel (beszállítókkal, társosztályokkal, fuvarszervezőkkel, telepekkel, felvásárlókkal és hivatalokkal),
  • a kapcsolódó dokumentációkat precízen, pontosan, határidőre készíted el,
  • lesznek adminisztratív feladataid, melyek alapját a hatályos jogszabályok adják,
  • felelős leszel az osztályra beérkező kérések, igények, megrendelések gyors, rugalmas és pontos kezelésért,
  • rendszeres, és eseti riportokat készítesz

Mit várunk tőled?

  • rendelkezel legalább középfokú végzettséggel,
  • nemzetközi szállítmányozásban/külkereskedelemben szerzett szakmai tapasztalattal bírsz,
  • nem okoz gondot az angol nyelvű kapcsolattartás (levelezés, telefon),
  • szívesen vállalod a hétköznapi fix délutáni munkavégzést 12 és 20 óra közötti időintervallumban,
  • magabiztosan kezeled az irodai szoftvereket (MS Word, MS Excel),
  • jó kommunikációs készség, felelősségteljes, önálló, precíz, gyors munkavégzés jellemez,
  • nyomás alatt is jól teljesítesz,
  • csapatjátékosnak tartod magad,

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • felsőfokú végzettséged előnyként értékeljük

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs
  • Projektmenedzser
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Álláshirdetés jelentése