Állás részletei
-
Cég neve
Penny Market Kft.
-
Munkavégzés helye
Alsónémedi
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Érdekel a kereskedelem? Szeretnél egy igazán jó csapathoz tartozni? Hosszútávú munkahelyet keresel? Akkor a PENNY pont a Te helyed!
Cégünk 1996 óta kínál rendkívül kedvező ár-érték arányú termékeket a vásárlóinknak. Napjainkban pedig már 231 üzletünkben közel 4700 munkatársunk tapasztalja meg, mit is jelent a csapatszellem, a személyes fejlődés és a közelség egy megbízható és gondoskodó munkahelyen.
Kereskedelmi kontrolling csoportvezető
Feladatok:
- 4 fős kereskedelmi kontrolling csapat vezetése és fejlesztése
- Üzleti partnerként való fellépés a lokális menedzsment és osztályok számára
- Proaktív konzultáció az érintett részlegekkel, mint például az értékesítés, a beszerzés és a marketing
- Aktív részvétel operatív projektekben
- Terv-tény elemzések, előrejelzések és üzleti esetek elkészítése
- Az eredmények szakszerű bemutatása a vezetők és a projektcsoportok számára
- Ad-hoc jelentések, kimutatások, elemzések készítése az ideális döntéshozatal érdekében
Elvárások:
- Képesség a dinamikus környezetben való helytállásra
- Közgazdasági és üzleti egyetemi diploma, elsősorban kontrolling, pénzügy vagy számvitel területén
- Legalább 5-8 éves szakmai tapasztalat, elsősorban a kontrolling vagy az üzleti elemzés területén
- Legalább 3-5 év tapasztalat csapatvezetésben
- Adatbázisrendszerek (SAP BW és CO, BO) nagyon jó ismerete
- Előnyt jelent a Power BI ismerete
- Kiváló kommunikációs és prezentációs készség
- Asszertivitás, meggyőzőképesség, valamint konfliktus- és problémamegoldó képesség, kritikus gondolkodásmód
- Proaktív és önálló munkavégzésre való képesség dinamikus környezetben
- Nyitott, analitikus, ugyanakkor innovatív személyiség
- Nagyon jó angol nyelvtudás, német és magyar nyelvtudás előnyt jelent
Előnyt jelent:
- Tapasztalat kereskedelmi vállalatnál, FMCG vagy üzleti tanácsadásban szerzett tapasztalat
További információk:
- Hibrid munkavégzés, heti 2-3 nap irodában töltött idővel
Amit mi kínálunk:
- Vállalati gépjármű magánhasználatra is
- 13. havi fizetés
- Nettó 14.000 HUF OTP SZÉP kártya
- Hibrid munkavégézs- home office lehetőség
- Lehetőség stratégia megvalósítására
- Nemzetközi projektekben való részvétel
- Stabil munkahely egy német tulajdonú vállalatnál
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
- Elemző, Tanácsadó
- Üzleti elemző
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése