Penny Market Kft. logo

Kereskedelmi kontrolling csoportvezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Penny Market Kft.

  • Munkavégzés helye

    Alsónémedi

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Érdekel a kereskedelem? Szeretnél egy igazán jó csapathoz tartozni? Hosszútávú munkahelyet keresel? Akkor a PENNY pont a Te helyed!
Cégünk 1996 óta kínál rendkívül kedvező ár-érték arányú termékeket a vásárlóinknak. Napjainkban pedig már 231 üzletünkben közel 4700 munkatársunk tapasztalja meg, mit is jelent a csapatszellem, a személyes fejlődés és a közelség egy megbízható és gondoskodó munkahelyen.

Kereskedelmi kontrolling csoportvezető

Feladatok:

  • 4 fős kereskedelmi kontrolling csapat vezetése és fejlesztése
  • Üzleti partnerként való fellépés a lokális menedzsment és osztályok számára 
  • Proaktív konzultáció az érintett részlegekkel, mint például az értékesítés, a beszerzés és a marketing
  • Aktív részvétel operatív projektekben
  • Terv-tény elemzések, előrejelzések és üzleti esetek elkészítése
  • Az eredmények szakszerű bemutatása a vezetők és a projektcsoportok számára
  • Ad-hoc jelentések, kimutatások, elemzések készítése az ideális döntéshozatal érdekében

Elvárások:

  • Képesség a dinamikus környezetben való helytállásra
  • Közgazdasági és üzleti egyetemi diploma, elsősorban kontrolling, pénzügy vagy számvitel területén
  • Legalább 5-8 éves szakmai tapasztalat, elsősorban a kontrolling vagy az üzleti elemzés területén
  • Legalább 3-5 év tapasztalat csapatvezetésben
  • Adatbázisrendszerek (SAP BW és CO, BO) nagyon jó ismerete
  • Előnyt jelent a Power BI ismerete
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készség
  • Asszertivitás, meggyőzőképesség, valamint konfliktus- és problémamegoldó képesség, kritikus gondolkodásmód
  • Proaktív és önálló munkavégzésre való képesség dinamikus környezetben
  • Nyitott, analitikus, ugyanakkor innovatív személyiség
  • Nagyon jó angol nyelvtudás, német és magyar nyelvtudás előnyt jelent

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat kereskedelmi vállalatnál, FMCG vagy üzleti tanácsadásban szerzett tapasztalat

További információk:

  • Hibrid munkavégzés, heti 2-3 nap irodában töltött idővel

Amit mi kínálunk:

  • Vállalati gépjármű magánhasználatra is
  • 13. havi fizetés
  • Nettó 14.000 HUF OTP SZÉP kártya
  • Hibrid munkavégézs- home office lehetőség 
  • Lehetőség stratégia megvalósítására
  • Nemzetközi projektekben való részvétel
  • Stabil munkahely egy német tulajdonú vállalatnál

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • Elemző, Tanácsadó
  • Üzleti elemző

Álláshirdetés jelentése