SpaTrend Kft. logó

Kereskedelmi asszisztens - Nyíregyháza

Állás részletei

  • Cég neve

    SpaTrend Kft.

  • Munkavégzés helye

    4400 Nyíregyháza, Orosi út 20.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az értékesítést, illetve az értékesítőket támogató napi tevékenységek: rendelés rögzítés, számlázás, pénztárgép kezelés,
  • Bejövő hívások kezelése és a beérkező ügyfelek fogadása, igények felmérése, valamint megrendelések esetén a teljes adminisztráció, számlázás,
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal (beszerzés, ügyfélszolgálat, pénzügy, logisztika, raktár, szerviz),
  • Partnerekkel és ügyfelekkel történő személyes és telefonos kapcsolattartás,
  • Minden ezekkel kapcsolatos adminisztráció,
  • Telefonos pre-sales feladatok elvégzése előzetes internetes regisztráció után (tehát nincsenek hideghívások).
  • Bár a pozíció elsősorban adminisztratív és ügyfélkapcsolati jellegű, időnként előfordulhat, hogy segíteni kell egy-egy nehezebb termék autóba pakolásánál, a bemutatótér átrendezésénél vagy nagyobb mennyiségű áru átvételénél. Ilyenkor jól jön egy kis fizikai rátermettség és lendület.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség,
  • Örülj, ha telefonon is kapcsolatba léphetsz ügyfelekkel,
  • Felhasználói szinten tudd kezelni az MS Office alap szoftvereit (Word, Excel), vagy a google hasonló megoldásait,
  • Rendelkezz jó szervező- és problémamegoldó készséggel,
  • Legyél határozott és pozitív személyiség,
  • Tudj és akarj csapattagként tevékenykedni,
  • A megfelelő tudás megszerzése után tudj önállóan, önmagad munkájára felelősséget vállalva dolgozni,
  • Fontos legyen számodra is az ügyfélélmény teremtés, professzionális ügyfélkezelés.

Előnyt jelent

  • Tapasztalat hasonló, kereskedelmi területen,
  • Proaktív gondolkodásmód,
  • MiniCRM vagy Kulcs-Ügyvitel rendszerek ismerete,
  • Angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • Folyamatosan fejlődő, stabil vállalati háttér,
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok,
  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet,
  • Fiatalos, összetartó csapat,
  • Változatos munkakör,
  • Hosszú távú munkalehetőség,
  • Stabil jövedelem,
  • Termékekkel és az általunk használt programokkal kapcsolatos oktatás,
  • Összetartó csapat,
  • Teljesítményarányos fizetésre és bónuszra,
  • Bejelentett teljes munkaidős állás fix helyszínen (Bemutatótermünk az Orosi úton található),
  • Magánegészségügyi biztosítás az ország legjobb intézményeiben,
  • Saját parkoló, de a busz is majdnem az üzlet előtt áll meg.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

A SpaTrend Európa egyik legnagyobb és legszélesebb választékkal rendelkező prémium wellness és outdoor életmód márkáit forgalmazó vállalata. Termékkínálatunkban megtalálhatók a Hotspring, Caldera, Broil King, Kamado Joe, Jati & Kebon márkák.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy jelentkezéskor küldd meg a fényképes önéletrajzodat és a fizetési igényedet.

Álláshirdetés jelentése