FURLAB Kft. logo

Kereskedelmi asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    FURLAB Kft.

  • Munkavégzés helye

    1142 Budapest, Komáromi út 16.

  • Fizetés

    Nettó 350e Ft havi bér Jutalék
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Szakmai tréningek
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Tablet
    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

FURLAB Kft.

Kereskedelmi asszisztens

A cégcsoport 14. kerületben található európai központi bemutatótermében kiemelkedően szép és vonzó munkakörnyezet vár. A cégben dolgozó csapattagok nagy hangsúlyt fektetnek a kiszámíthatóságra és következetességre. Olyan új kollégát keresünk, aki képes hosszútávon, folyamatosan jó teljesítmény nyújtani, melyet a fent leírtakon túl kiegyensúlyozott, stabil és jókedvű légkör megteremtésével támogatunk. 

Főbb feladatok, munkák:

Légy részese a vevőinkkel közösen megálmodott belső terek, enteriőrök kialakításának a Furlab Kft
kereskedelmi asszisztenseként.
 
A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű, termékeit. Vevői között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro trend jelentős éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel rendelkezik.
Kereskedelmi asszisztensi pozícióba keresünk motivált kollégát.
  • Kollégánk feladata a kis-és nagykereskedelmi értékesítési osztályunk mindennapi munkájának támogatása, a nemzetközi partnerek budapesti irodában történő teljes körű kiszolgálása a Beszerzési és Értékesítési Csoporttal szorosan együttműködve.
  • Az értékesítési folyamat teljes körű koordinációja, a Megrendelő partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás a vezetővel együttműködve
  • Személyes, telefonos, elektronikus tanácsadás, árajánlatok készítése,
  • Megrendelések teljes körű kezelése, követése, feldolgozása,
  • Gyártói megrendelések előkészítése a Beszerzési Csoporttal együttműködve.
  • Gyártói adatok pontos karbantartása, frissítése online felületeinken.
  • Folyamatos beszállító árlista frissítés.
  • Gyártói információk szakszerű kezelése, karbantartása
  • Hétvégi munkavégzés (rendezvények esetén, alkalmanként)
  • Budapesti bemutatóterem megjelenésének és rendezettségének felügyelete és megtartása
  • Termékértékesítési és szállítói szerződések előkészítése
  • Készletszintek figyelése
  • Árurendelési tervezetek előkészítése
  • Heti / havi értékesítési és egyéb kereskedelmi riportok készítése
  • Meglévő ügyfélkörrel rendelkezünkNINCSENEK "hideghívások"

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középszintű angol nyelvtudás, írásban és szóban.
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete, az excel program magas szintű ismerete,
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód,
  • Pontos, precíz, jól szervezett, önálló munkavégzés,
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
  • Határozott, magabiztos fellépés,
  • Jó stressztűrő képesség, terhelhetőség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil megbízható több mint 20 éves cégháttér
  • Egyéni fejlődési lehetőség,
  • Fiatalos motiváló csapat,
  • Teljes munkaidő,
  • Budapest XIV. kerületi munkavégzés
  • Színvonalas dekoratív munkakörnyezet
  • Céges telefon
  • Díjmentes Nespresso kávé pult
  • Rendszeres csapatépítő programok
  • Cégen belüli szakmai továbbképzés
  • Céges laptop

Jelentkezés módja:

Jelentkezés során kérjük csatold fényképes önéletrajzodat!

Álláshirdetés jelentése