Állás részletei
-
Cég neve
Cardex Európa Kft.
-
Munkavégzés helye
1037 Budapest, Bécsi út -
Fizetés
Nettó 250e - 350e Ft havi bér -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Olyan munkatársat keresünk, aki szívesen végezné a kereskedelmi folyamatok részét képező értékesítési és/vagy beszerzési tevékenységek adminisztratív támogatását. A munkakör részletes meghatározása igazodik a reménybeli munkatárs kvalitásaihoz, munkatapasztalatához, és szakmai törekvéseihez.
Főbb feladatok, munkák:
Értékesítéssel és beszerzéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- Adatbázis készítés és kezelés, naprakész tartása, folyamatos aktualizálása
- Információk, adatok feldolgozása
Árváltozások figyelemmel kísérése, rögzítése
Excel táblák kezelése, feltöltése, aktualizálása
Kimutatások készítése
Akciók és kereskedelmi aktivitások nyomon követése, riportok készítése,
kapcsolattartás a társosztályokkal.
Nyilvántartások vezetése, irodai adminisztrációs feladatok, többek között:
Főbb feladatok, munkák:
Értékesítéssel és beszerzéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- Adatbázis készítés és kezelés, naprakész tartása, folyamatos aktualizálása
- Információk, adatok feldolgozása
Árváltozások figyelemmel kísérése, rögzítése
Excel táblák kezelése, feltöltése, aktualizálása
Kimutatások készítése
Akciók és kereskedelmi aktivitások nyomon követése, riportok készítése,
kapcsolattartás a társosztályokkal.
Nyilvántartások vezetése, irodai adminisztrációs feladatok, többek között:
- Készletek nyilvántartása, optimalizálása
- Készletmozgások dokumentálása és riportok készítése
- Beszerzési igények kezelése
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Magabiztos MS Office kezelés (Microsoft Excel kiemelt ismerete nem alapszinten!)
- Precizitás, monotónia tűrése
- Jó kommunikációs készség és időmenedzsment
- Önálló munkavégzés
- Csapatban való hatékony együttműködés
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- Készletkezelő rendszerek ismerete
- Készletgazdálkodásban szerzett tapasztalat
- Gazdasági végzettség
- Axapta vállalatirányítási rendszer ismerete
- Angol nyelv ismerete, írásban és szóban
Amit kínálunk
Cégünk üdvözlőlapok, ajándékcsomagolási- és ajándéktermékek gyártásával, forgalmazásával és egyes termékeink tervezésével foglalkozik. 35 éve vagyunk jelen piacvezetőként a magyar piacon. Budapesti, 3. kerületi irodánkba keressük munkatársunkat.
Céginformáció
- Stabil vállalati háttér
- Családias hangulat
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
- A szakmai fejlődéshez szükséges képzések támogatása
- Munkarend: hétfőtől péntekig irodai rend szerint
- Megbízható magyar tulajdonosi háttér
- Kulturált munkakörülmények
Jelentkezés módja
Magyar nyelvű önéletrajzot és motivációs levelet nettó bérigény megjelölésével a hirdetésben megjelölt e-mail címre várjuk.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
