Europ Assistance Magyarország Kft. logo

Kár adminisztrációs munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Europ Assistance Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Europ Assistance Magyarország Kft.

Kár adminisztrációs munkatárs

Amit kínálunk:

  • Aktív, támogató munkaközösség, multinacionális megbízható háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Stabil munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Rugalmas munkarend, rendszeres home office lehetőség
  • Kiszámítható teljesítményértékelési bónuszrendszer és releváns béren kívüli juttatások
  • Céges rendezvények
  • Céges, egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás

Főbb feladatok, munkák:

  • Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése
  • Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése
  • Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően
  • Partnerektől érkező szolgáltatói számlák jóváhagyása kifizetésre

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikáció képes angol nyelvhasználat
  • Megbízható, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (excel, word, outlook)
  • Eredményközpontú, rendszerszintű gondolkodás
  • Határidők betartása, önálló döntési készség
  • problémamegoldó és együttműködési készség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Rendelkezel pénzügyi ismeretekkel
  • Call Center, ügyfélszolgálati, biztosítói területen szerzett munkatapasztalatod van                      
  • Román és/vagy szerb nyelveken is kommunikálsz

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

Jelentkezés módja:

A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és/vagy angol nyelven a "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése