Invia.hu Kft. logo

Junior utazási szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Invia.hu Kft.

  • Munkavégzés helye

    Otthonról végezhető

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Céges üdülés, üdültetés
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Távmunka
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Beosztás szerinti munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Headset
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Utazási szakértőink elsődleges feladata a hozzánk (hideghívások nélkül) forduló potenciális vásárlók minőségi, az ügyfelek elégedettségére okot adó kiszolgálása: érdemben megválaszoljuk a kérdéseiket, felmerült bizonytalanságaikat, és segítünk nekik megtalálni az igényeiknek megfelelő utazást.
Ennek részét képezi többek közt a kapcsolattartás meglévő és leendő utasainkkal valamint partnereinkkel: a beérkező érdeklődések, megkeresések megválaszolása.
Kiemelten fontos eleme a napi munkának az utazási tanácsadás és utastájékoztatás, úgy mint a valódi igények felmérése, azok alapján személyre szabott utazási ajánlatok előkészítése és értékesítése, majd az ebből készült foglalásokhoz kapcsolódó adminisztráció kezelése és utánkövetése.
Összegezve, a napi munka során magas szakmai színvonalon és több tíz év tapasztalatán alapuló támogatást nyújtunk a vágyott utazások kiválasztásában a több száz, hazai és nemzetközi szervező teljes kínálatát tartalmazó árualapból, segítünk annak lefoglalásában, majd pedig gondoskodunk a szükséges adminisztrációról, hogy utasaink gondtalanul élvezhessék üdülésüket. 

Elvárások

Személyiség: segítőkész, rugalmas, türelmes, kommunikatív és precíz 
Végzettség: közép- vagy felsőfokú
Szaktudás: előnyt jelent a turisztikai/kereskedelmi végzettség és/vagy utazási irodában, értékesítésben, call centerben szerzett korábbi tapasztalat 
Szemlélet: megoldásorientált, ügyfélközpontú, alapos és profi 
Kommunikáció: udvarias, asszertív és határozott 
Működés: a napi munka kifejezetten intenzív, nem fenyeget minket az unalom réme és nem szenvedünk hiányt a váratlan helyzetekben. Ezek megoldásában számíthatsz a csapat és a csoportvezetők támogatására, de segít, ha azért alapvetően szereted és bírod a pörgést, és ha tudsz proaktív módon segítséget kérni, jelezni az esetleges elakadásokat. 
Beosztás: hétfő-vasárnap 8:00-20:00 között, napi 8 órában, heti 5 napon, 2 pihenőnappal, többféle beosztásban (8:00-16:30, 11:30-20:00)

Előnyt jelent

Turisztikai/kereskedelmi végzettség és/vagy utazási irodában, értékesítésben, call centerben szerzett korábbi tapasztalat 

Amit kínálunk

  • A munkavégzés az otthonod kényelméből, távmunkában is lehetséges
  • Stabil, megbízható, nemzetközi háttér 
  • Teljes munkaidő, alkalmazotti státuszban, kiszámítható alapbérrel és teljesítményarányos bónuszokkal,
  • Sokszínű gyakorlati tapasztalat Európa vezető online utazási ügynökségénél 
  • Közvetlen és támogató vezetés, profi, agilis csapat, folyamatos szakmai továbbképzések 

Céginformáció

Európa vezető, nemzetközi hátterű online utazási ügynökségének elhivatott csapata egész évben azért dolgozik, hogy ügyfeleik egy gondtalan és emlékezetes utazás élményével gazdagodhassanak. Mindezt a hazai piacon kiemelkedő, saját fejlesztésű, a napi munkára szabott rendszerek és profi eszközök, ezek használatára felkészítő tréningek, folyamatos továbbképzések, személyre szabott fejlesztés támogatja. Egy valóban csapatként működő, ugyanazért a célért dolgozó stáb keresi most új tagját a következő szezonra készülve. 

Jelentkezés módja

Jelentkezésed első lépéseként küldd el nekünk az önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva!

Álláshirdetés jelentése