Állás részletei
-
Cég neve
Attention CRM Consulting Kft
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Madách Trade Center - Budapest, Madách Imre út 13-14, 1075 -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Magyar anyanyelvi szint
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Tartalomkészítés: Marketinganyagok elkészítése és naprakészen tartása (pl.: cikkek/blogposztok készítése; összefoglalók, prezentációk és riportok készítése; videós anyagok vágása).
- Digitális és közösségi média menedzsment: Közösségimédia-csatornák és weboldalak kezelése és frissítése (Google Ads, LinkedIn, Facebook, Instagram), Canva-grafikák készítése, e-mail kampányok menedzsmentje, landing oldalak szövegezése.
- Teljeskörű rendezvényszervezés és partnerkezelés: Céges események előkészítése és lebonyolításának támogatása, partnerkapcsolatok kezelése, vendégek és résztvevők koordinálása.
- Stratégiai támogatás: Javaslattétel új tartalmakra, formátumokra és csatornákra; aktív részvétel iparági anyagok készítésben, piaci trendek és versenytársak elemzésében.
Elvárások
- Rendelkezel 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal hasonló munkakörben (ügynökségi tapasztalat előny).
- Erős digitális és kreatív kompetenciáid vannak: magabiztos copywriting készség, Canva rutinos használata, hirdetéskezelők ismerete, AI eszközök (pl.: ChatGPT, CanvaAI) alapfokú ismerete.
- Jellemez a magas fokú önállóság, felelősségvállalás és precizitás.
- Jellemez a gyors helyzetfelismerés, problémamegoldó készség és multitasking képesség.
- Kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul.
Előnyt jelent
- Rendezvényszervezési tapasztalat.
- Employer branding területen/projektekben szerzett gyakorlat.
- B2B marketingben szerzett tapasztalat.
- További eszközök ismerete: CapCut (videóvágás), Mailchimp, Pardot, CRM rendszerek.
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődés: Első kézből szerezhetsz tapasztalatot a régió egyik vezető CRM tanácsadó cégénél.
- Pénzügyi elismerés: Teljesítményalapú bónuszrendszerrel jutalmazzuk kollégáink munkáját. Emellett előmeneteli rendszerünk további juttatásokhoz és ösztönzőkhöz ad hozzáférést.
- Egészség és jóllét: Fontos számunkra a munkatársaink jólléte. Ezért biztosítunk többféle wellbeing lehetőséget: ingyenes Go Active edzőterem bérlet, irodai jógaórák, sí- és rafting túrák, friss gyümölcs és egészséges snackek az irodában.
- Közösség és kultúra: Büszkék vagyunk barátságos, befogadó és támogató kultúránkra, valamint színes csapatépítő eseményeinkre. Legyen szó a céges Balaton-parti házról, túrákról vagy a félévente megrendezett nagyszabású csapatépítőkről – nálunk mindig történik valami.
- Rugalmas munkavégzés: Fontosnak tartjuk a rugalmasságot, ezért hibrid modellben dolgozunk: modern, kutyabarát irodánk a Gozsdu felett vár, de a hét több napján otthonról is dolgozhatsz.
Munkahelyi extrák
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Üzleti tanácsadással, a piacvezető szoftverek (Salesforce, Microsoft, Oracle) implementációjával, bevezetés utáni támogatással és marketing folyamatok kiszervezésével foglalkozunk. Ügyfeleink között számos iparág kis- és nagyvállalkozásai megtalálhatók, a világ minden tájáról (pl.: MOL, Decatlon, Hell, Libri, WizzAir).
Jelentkezés módja
Jelentkezésedhez kérlek csatolj egy önéletrajzot!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
