MVM Services Zrt. logó

Junior adózási szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Szeged
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A több mint 19 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


A közel 80 partner, döntően tagvállalat és néhány nem társaságcsoportba tartozó vállalat részére 8 szolgáltatási szakterületen nyújtott közel 20 szolgáltatással, a társaság a cégcsoport legváltozatosabb, – létszámát tekintve pedig a legnagyobb – belső szolgáltatója.
Olyan szakembert keresünk, aki szívesen dolgozna összetett pénzügyi és adózási folyamatok támogatásán, és aki szeretné mélyíteni tudását egy nagyvállalati környezetben. Ebben a szerepben fontos lesz a precizitás, a naprakész adózási ismeretek alkalmazása, valamint a szakmai együttműködés különböző területekkel és külső partnerekkel.


  • Adószakmai állásfoglalások, iránymutatások készítése az MVM Services Zrt. szolgáltatási körébe tartozó társaságok adózási tevékenységének támogatására
  • Az adótörvények és előírások változásainak folyamatos nyomon követése, értelmezése és alkalmazásukra vonatkozó javaslatok készítése; azok beillesztése a vállalatcsoport számviteli és adózási folyamataiba
  • Pénzügyi hatású szerződések adószakmai véleményezése, a szerződések pénzügyi és adójogi feltételeinek szakmai támogatása, adókockázatok minimalizálása
  • Adatszolgáltatások, kimutatások, tájékoztatók és jelentések készítése belső és külső partnerek részére; kapcsolattartás a könyvvizsgálóval és az adóhatósági ellenőrrel
  • A transzferárazási kötelezettségek teljesítéséhez szükséges adatok gyűjtése, rendszerezése és nyilvántartása; együttműködés és kapcsolattartás a külső szakértőkkel
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Mérlegképes könyvelői képesítés és/vagy adótanácsadói végzettség
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Naprakész adózási ismeretek
  • Magas precizitás, önállóság
  • Világos szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • Rugalmas munkaidő
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények
Olyan szakembert keresünk, aki szívesen dolgozna összetett pénzügyi és adózási folyamatok támogatásán, és aki szeretné mélyíteni tudását egy nagyvállalati környezetben. Ebben a szerepben fontos lesz a precizitás, a naprakész adózási ismeretek alkalmazása, valamint a szakmai együttműködés különböző területekkel és külső partnerekkel.

Álláshirdetés jelentése