Társadalmi Esélyteremtési Főigazgatóság logo

Jogi referens

Állás részletei

  • Cég neve

    Társadalmi Esélyteremtési Főigazgatóság

  • Munkavégzés helye

    1135 Budapest, Szegedi út 35-37.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Beiskolázási támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

szerződések, bírósági és hatósági beadványok készítése, véleményezése, jogi vélemények készítése, egységes szerződéstár kialakítása, kezelése, jogi képviselet ellátása, jogszabály-módosítási javaslatok kezdeményezése, előkészítése, véleményezése, jogszabálykövetés, egyedi utasítások, szabályzatok, körlevelek, ügyrendek
előkészítése, alapítói határozatok készítése, szerződések véleményezése, egyéb társasági jogi
tanácsadás.

Elvárások

- felsőfokú végzettség
- pontosság, precizitás
- terhelhetőség
- önálló munkavégzés
- problémamegoldó-képesség
- rendszerszemlélet
- analitikus gondolkodás
- elvégzett feladatok ellenőrzése, korrigálása, felelősségvállalás az elvégzett
munka minőségéért
- szakmaiság, szakértelem, szakmai felkészültség, szaktudás

Előnyt jelent

- gazdasági társasági jogi területen szerzett tapasztalt
- pénzügyi területen szerzett tapasztalt
- cégjogi ismeretek

Amit kínálunk

határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony ( 2026. szeptember)
szociális támogatások

Céginformáció

A Társadalmi Esélyteremtési Főigazgatóságot (TEF) a
Belügyminisztérium – a kormány felhatalmazásával – 2019. augusztus elsejével hozta létre. A TEF – a Magyar Nemzeti Társadalmi Felzárkózási Stratégiával összhangban a társadalmi felzárkózás,a mélyszegénység megszüntetése és az esélyteremtés terén – ellátja a felzárkózás képzési,szervezési és módszertani feladatait, illetve hozzá kapcsolódó mentori támogatást nyújt.

Jelentkezés módja

A pályázatokat elektronikus úton a Humánpolitikai Osztály részére tudják beadni.
A munkáltató által kijelölt bíráló bizottság csak a pályázati feltételeknek megfelelő pályázókat hallgatja meg.
Az állás tervezett betöltésének időpontja: a pályázat eredményes lezárását követően azonnal
Benyújtandó dokumentumok:
végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23) Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján)
hozzájárulás a pályázati anyagának kezeléséhez
motivációs levél, havi bruttó illetmény igény megadásával
három hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány


Álláshirdetés jelentése