Hungarikum Biztosítási Alkusz Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

IT üzemeltető munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Hungarikum Biztosítási Alkusz Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD?
Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap, mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Milyen feladatokban számítunk rád?
  • A Hungarikum Cégcsoport mindennapi irodai IT üzemeltetési feladatainak ellátása, a zavartalan informatikai működés biztosítása.
  • Felhasználók és külső üzletkötői (kb. 700 fő) hibabejelentések, igények kezelése, adminisztrálása, problémák mielőbbi lezárása JIRA ticketing rendszerben.
  • Kliens eszközök üzemeltetése (laptop, telefon, tablet), garanciális ügyintézése.
  • E-mail fiókok, licence-ek kezelése, dokumentálása, licenszgazdálkodás támogatása.
  • Informatikai jogosultságok kezelése (mappa, hálózati és VPN), a változások lekövetése.
  • Nyomtatók és nyomtató szerver felügyelete, felhasználói fiókok kezelése, meghibásodás esetén bejelentés az üzemeltető cég felé.
  • Új belépők IT eszközeinek a biztosítása (előkészítése, üzembehelyezése) illetve a belépők/kilépők IT eszközeinek az átadása/átvétele, dokumentálása, ellenőrzése.
  • Hardver és szoftver nyilvántartások dokumentálása.
  • Szerverszoba megfelelő funkcióinak heti szintű ellenőrzése, adminisztrálása.
  • IT beszerzések műszaki tartalmának véleményezése, optimális műszaki tartalmakra, erőforrásokra való javaslattétel készítése.
  • Tanúsítványkezelési eljárás központosítása, tanúsítványtípusok beazonosításának támogatása, igénylése, újítása és telepítésének megrendelése külsős partnertől.
  • Költöztetési igények egyeztetése, költözések műszaki, hálózati feltételeinek megteremtése, kontrollja, költöztetések végrehajtása, ennek dokumentálása.
  • Vállalati migrációs projektek végrehajtása, tagvállalati migrációs igények alapján migrációs terv készítése, külső partnerrel közös végrehajtása és műszaki dokumentálása.

Elvárások

 
  • Szakirányú végzettség vagy hasonló munkakörben szerzett legalább hároméves tapasztalat.
  • Jártasság Microsoft desktop és szerver infrastruktúra üzemeltetésben, továbbá Active Directory üzemeltetésben, alkalmazások telepítésében, karbantartásában.
  • Alapszintű TCP/IP hálózati ismeretek, router, switch és wifi AP üzemeltetés területén.
  • Helpdesk jártasság, Level 1 és Level 2 szinten.
  • Mobilkommunikációs eszközök üzemeltetésében gyakorlat.
  • Nyitott személyiség és jó problémamegoldó készség.

Amit kínálunk

 
  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Versenyképes juttatási csomagot ajánlunk.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Home Office lehetőség heti 1 nap.
  • Egyéb juttatásként egészségbiztosítást és Cafeteria juttatást biztosítunk. 
  • Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

Küldetésünk, hogy 100%-ban magyar tulajdonú alkuszcégként a hazai biztosítási piacon új alapokra helyezzük az egyének és vállalatok biztosítási és pénzügyi termékekhez társított viszonyát, hogy elavult konstrukciók helyett naprakész megoldásokkal rendelkezzenek. Kollégáink több évtizedes szakértelmének segítségével ügyfeleink könnyen átláthatják és összehasonlíthatják a biztosítótársaságok és bankok termékeit, egy portfólióba rendezve pedig pénzügyileg is stabilak lehetnek.
  • A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
  • Esztétikus irodaház, modern irodai berendezésekkel barátságos környezetben.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk a kényelmes munkavégzés biztosítására.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, küldd el önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével!