Állás részletei
-
Cég neve
WING Zrt.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
IT üzemeltetési munkatárs
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat IT üzemeltetési munkatárs pozícióba.
Amit kínálunk
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
- nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
- magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladatok
- magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére;
- munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása;
- rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások;
- nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése, kellékanyagok cseréje
- informatikai nyilvántartási feladatok ellátása, dokumentációk napra készen tartása;
- helpdesk ticketing rendszer kezelése;
- telephelyek közötti munkavégzés;
- riportok és rövid tájékoztatók készítése.
Elvárások
- legalább középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel;
- min. 2-3 éves szakmai tapasztalattal bírsz;
- felelősségteljesen, proaktívan és önálló tudsz dolgozni, jó a problémamegoldó képességed, valamint ügyfélbarát a kommunikációd;
- hardver területen, szerviz tevékenységben jártas vagy;
- Microsoft Active Directory környezet (On-prem) Tartomány tagsággal rendelkezel, AD jogosultságkezelésének ismereted van;
- windows szervereket ismered;
- hálózati ismereteid vannak nagyvállalati környezetben; (LAN, WAN, VPN)
- Microsoft kliens oldali szoftvereket ismered, használod; (O365 alkalmazások, Win10, Win11)
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
- Rendszerüzemeltető
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése