WING Zrt. logo

IT üzemeltetési munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    WING Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Máriássy utca 7.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

WING Zrt.

IT üzemeltetési munkatárs

Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket. 
 További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.

Keressük új csapattagunkat IT üzemeltetési munkatárs pozícióba.

Amit kínálunk

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
  • együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
  • nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
  • magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
  • közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.

Feladatok

  • magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére;
  • munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása;
  • rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások;
  • nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése, kellékanyagok cseréje
  • informatikai nyilvántartási feladatok ellátása, dokumentációk napra készen tartása;
  • helpdesk ticketing rendszer kezelése;
  • telephelyek közötti munkavégzés;
  • riportok és rövid tájékoztatók készítése.

Elvárások

  • legalább középfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel;
  • min. 2-3 éves szakmai tapasztalattal bírsz;
  • felelősségteljesen, proaktívan és önálló tudsz dolgozni, jó a problémamegoldó képességed, valamint ügyfélbarát a kommunikációd;
  • hardver területen, szerviz tevékenységben jártas vagy;
  • Microsoft Active Directory környezet (On-prem) Tartomány tagsággal rendelkezel, AD jogosultságkezelésének ismereted van;
  • windows szervereket ismered;
  • hálózati ismereteid vannak nagyvállalati környezetben; (LAN, WAN, VPN)
  • Microsoft kliens oldali szoftvereket ismered, használod; (O365 alkalmazások, Win10, Win11)
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Álláshirdetés jelentése